Lovinda Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har tenkt å begynne med å spise knekkebrød til frokost Jeg testet knekkebrød en gang og det førte til at jeg måtte spy Meeeen, jeg skal prøve igjen, men nå vil ha ha annbefalinger! -WASAAaa Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ta på Kvit/gul ost, det er godt Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Joda, klart det... Men jeg var ikke ute etter pålegg, jeg var ute etter knekkebrød typer Ta på Kvit/gul ost, det er godt 9074502[/snapback] Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Wasa Havre er sinnsykt godt! Spiser det gjene bart eller bare en bitteliten dæsj brelett på. Ellers er det klassiske Wasa frukost knekkebrødet (det lyse med "prikkene") alltid en klassiker. Mne jeg anbefaler Wasa Havre! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du måtte spy fordi!? Grovt eller fint? Disse ordentlig grove runde er veldig gode, gjerne med nugatti. Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg et ikke Jeg måtte bare...det var så kvalmt å spise knekkebrød for første gang Du måtte spy fordi!? Grovt eller fint? Disse ordentlig grove runde er veldig gode, gjerne med nugatti. 9081410[/snapback] Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Anbefaler Fiber plus. Det bruker jeg. Kjempegodt! http://no.wasa.com/Wasa/smpage.fwx?page=19...0&main=products Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå