Catod Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Har en taisol 760 på en amd athlon tbird 1.4GHz. Bør jeg kjøpe fanadapter og 80 mm vifte + 2 kabinettvifter, eller dette tilbudet dem har på netconnection: Zalman CNPS 5005-CU, 2 Zalman Silent 80x80mm kabinettvifter og Nanotherm kjølpasta til 598,-?? Hva er mest stillegående? Hvis du mener jeg bør kjøpe adapter + vifter, hvor og hvilke bør jeg kjøpe? Har du andre forslag til et stillegående system tar jeg gjerne i mot det også. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Catod Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Zalman 5005-Cu er absolutt av den mest stillegående. Kjøpte nettopp samme tilbud på netconnection.no , og da var de tomme for Zalman kabinettvifter, så jeg fikk 2 Enermax vifter med rheostat som erstatning.. :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Var Enermax viftene en GOD erstatning? (har bestilt noen slike selv) Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Enermax er gode vifter. De støyer litt mer enn Papst ved samme CFM, men er gode, støysvake vifter. Og jeg sier ja takk til Enermax som erstatning for zalman viftene. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Hei Jeg har selv XP 1600 med Alpha 8045 Papst 8412NGL som er oppgitt til 12dB. Denne kombinasjonen var svært god. Jeg kjøpte denne kjøleren fordi man kan sette på den viften som passer. Den er stille med Papst, og kjøler svært godt med Delta vifte, passer da best for de som hadde et uhell med fyrverkeri i natt! Se ellers denne testen til Anandtech, som viser tre vifte kombinasjoner med Alpha 8045. http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1532&p=3 R K Skaar [ Denne Melding var redigert av: Rkskaar på 2002-01-01 23:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå