Flamme73 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hei jeg søker aktive spillere til min cs 1.6 clan. Recommed: Trenger ikke ha veldig gode stats Ikke lyve Ikke banne Vise hensyn til dårligere spillere(ikke kalle dårlige spillere noob og sånt) akseptere/ikke bli sinte hvis TK ankommer Ikke cheats Nettside regler: Ikke lyve Ikke banne Ikke spør om og bli mod/admin Ikke påstå at er admin Ikke lag klan med samme navn på andre spill uten admin/owners tillatelse Ikke klage på dårlig side Nettsiden er : www.div-ess.no.tc Clanen er aktiv nesten alltid over 10 timer daglig men hvis pcen må slås av eller eier bort er den ikke oppe. For registrering av account på hjemmesiden er det pålagt at man MÅ hete noe med [ESS] foran. Bare join og kommenter innlegget. Endret 30. juli 2007 av Flamme73 Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei jeg søker aktive spillere til min cs 1.6 clan. Recommed: Trenger ikke ha veldig gode stats Ikke lyve Ikke banne Vise hensyn til dårligere spillere(ikke kalle dårlige spillere noob og sånt) akseptere/ikke bli sinte hvis TK ankommer Ikke cheats --- På disse to punktene røper du at dette er en public aktig clan. Spiller dere PCW i det heletatt? De to punktene er en selvfølge for klaner med et greit nivå. De som bør være med er f. eks. VT krav, høre på taccs, hvilken skill osv. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har noen av dere tenkt på, hva om han vil ha en public klan? Noen av de regla som at du ikke skal kalle andre noob osv kan være greie verdier om det ikke er viktigst og spille og bli best osv, men bare spille og ha det morro sammen, sitte på vt og ghoste litt osv med noen du "kjenner" Til trådstarter: ta og fjern den ip til "servern deres" Det du har gitt ut her er bare en lokal ip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå