Gå til innhold

FÅ PC BILDE PÅ TV

Hassel

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem. først så er skjermkortet mitt vrang nok til at jeg ikke få farger på tv skjermen, når jeg omsider klarer det og skal se filmene minne på tv'en får jeg et nytt problem. Filmene blir helt svarte, det kommer ikke opp noe bilde, bare en svart skuring over hel tv skjermen. Er det noe som har litt peiling og kan hjelpe meg????

Jeg har foresten koblet via en s-vhs kabel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at du får svart/hvitt kan være at du må "tvinge" maskina til å kjøre composite ut, selv om du bruker S-video.

Detter er et problem jeg sliter med selv, men etter at jeg fant ut det går alt greit...

noen skjermkort produsenter har skjermkortet uten en eller annen konverterding så hvis ikke du har amerikansk tv (ellernoesånt) så trenger du en sånn jevla dyr kabel....

men som regel pleier man og få farger ved og leke litt med forskjellige pal instillinger og composite/s-vid :p ...er sikkert andre måter og...

Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem. først så er skjermkortet mitt vrang nok til at jeg ikke få farger på tv skjermen, når jeg omsider klarer det og skal se filmene minne på tv'en får jeg et nytt problem. Filmene blir helt svarte, det kommer ikke opp noe bilde, bare en svart skuring over hel tv skjermen. Er det noe som har litt peiling og kan hjelpe meg????  

Jeg har foresten koblet via en s-vhs kabel.

bruk tv'n som primary skjerm (eller pc skjermen og tv'n som primary) da vil du nok få bilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...