klingtai Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det blir vel en gang utpå våren/forsommeren, kanskje sommer, før det skjer. Tror jeg da. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Tror eneste som er sikkert er at 2.5 blir fryst ganske snart (slik at det bare er bugfix og code cleanups som er updates). Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 oje, serial ata for linux. Lenke til kommentar
abaddon Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Treét er blitt fryst allerede, tror jeg. Så vidt jeg vet ble det fryst på Halloween i fjor. Siden da er det ikke blitt lagt til noen nye features, bare bugfixes og cleanups (correct me if I'm wrong). Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Etter hva jeg har hørt blir det rundt mai/juni 2.6 kommer. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Takk for svar.. (skal ha pc med ClawHammer, og jeg vet at amd-64 support kommer i kjerna i 2,6) Er ikke glad i betating jeg.. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Takk for svar..(skal ha pc med ClawHammer, og jeg vet at amd-64 support kommer i kjerna i 2,6) Er ikke glad i betating jeg.. amd 64 bit støtte kommer før.. den er testet og vist frem så.. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Okei... thnx Lenke til kommentar
termos Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Håper ikke det virker som jeg flamer nå, men.. Dette er forumet til hardware.no, om det ikke står noe på de store Linux sidene vet hvertfall ingen her noe om det. Men, ja, det kunne jo være noen her hadde superhemmelig inside information som ikke engang Linus viste om, så det er jo lov å prøve. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Håper ikke det virker som jeg flamer nå, men..Dette er forumet til hardware.no, om det ikke står noe på de store Linux sidene vet hvertfall ingen her noe om det. Men, ja, det kunne jo være noen her hadde superhemmelig inside information som ikke engang Linus viste om, så det er jo lov å prøve. Det går vel mere på hvorvidt noen har klart å få med seg datoen, istedenfor at han som spør må "lete den fram." Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Håper ikke det virker som jeg flamer nå, men..Dette er forumet til hardware.no, om det ikke står noe på de store Linux sidene vet hvertfall ingen her noe om det. Men, ja, det kunne jo være noen her hadde superhemmelig inside information som ikke engang Linus viste om, så det er jo lov å prøve. Min feil.... Er lat jeg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå