ExuZ Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 har i mange år hatt en teori om at merkene på bunnen av cola flaskene er en strek kode. at de lager flere for hver gang blir for dumt, hvorfor er det i såfall mellomrom mellom prikkene, og om de merkes helt random, hvorfor ser vi alldr flasker hvor merkene er halvveis oppå hverandre. tipper prikkene for ølflaskene er mye det samme. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) har i mange år hatt en teori om at merkene på bunnen av cola flaskene er en strek kode. at de lager flere for hver gang blir for dumt, hvorfor er det i såfall mellomrom mellom prikkene, og om de merkes helt random, hvorfor ser vi alldr flasker hvor merkene er halvveis oppå hverandre.tipper prikkene for ølflaskene er mye det samme. 9114603[/snapback] Jeg har alltid trodd at strekene på cola-flasken har vært hvor mange gang den har blitt gjenbrukt/resirkulert (pantet). Tviler på at det er en strek-kode, ettersom det allerede er en på flaskeetiketten. Endret 22. juli 2007 av Creowks Lenke til kommentar
PerMartin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Da star det vel: Apnes i den andre enden. (haha..) 9078339[/snapback] Genialt:D Jeg har hørt at det er hvor mange ganger flaska har blitt brukt.. Tror nok det er det som er riktig å.. Men vet jo ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 har i mange år hatt en teori om at merkene på bunnen av cola flaskene er en strek kode. at de lager flere for hver gang blir for dumt, hvorfor er det i såfall mellomrom mellom prikkene, og om de merkes helt random, hvorfor ser vi alldr flasker hvor merkene er halvveis oppå hverandre.tipper prikkene for ølflaskene er mye det samme. 9114603[/snapback] Jeg har alltid trodd at strekene på cola-flasken har vært hvor mange gang den har blitt gjenbrukt/resirkulert (pantet). Tviler på at det er en strek-kode, ettersom det allerede er en på flaskeetiketten. 9118134[/snapback] Merkene viser hvor mange ganger plastflasken har vært inne til vask/rensing. Hvis de blir resirkulert blir plasten smeltet slik at noe merking på flasken vil være nytteløst! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ok. For de som ikke fikk det med seg. Så forteller disse prikkene/strekene hvor flasken ble produsert. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Finnes det noe referanse pa de forskjellige stedene? Feks; jeg liker ikke flasker som er produsert fra ••• • ••, •• ••• • er mye bedre. 9089039[/snapback] Jatakk. Vi må opprette en database på dette. Avogtil er Colaen FRYKTELIG på smaken, av og til bedre. Vet ikke om det er en form for Placebo-effekt (med tanke på hvor jeg var) jeg hadde på MAC-bryggeriet i Tromsø, men Colaen vi fikk fra kantinens maskin var FRYKTELIG GOD! Ti av ti. Perfekt cola... Skjeldent at jeg har makt så god cola, kanskje 2-3 ganger (fra flaske (plast) og glass)... 9093331[/snapback] Neinei, det er Mack! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Finnes det noe referanse pa de forskjellige stedene? Feks; jeg liker ikke flasker som er produsert fra ••• • ••, •• ••• • er mye bedre. 9089039[/snapback] Jatakk. Vi må opprette en database på dette. Avogtil er Colaen FRYKTELIG på smaken, av og til bedre. Vet ikke om det er en form for Placebo-effekt (med tanke på hvor jeg var) jeg hadde på MAC-bryggeriet i Tromsø, men Colaen vi fikk fra kantinens maskin var FRYKTELIG GOD! Ti av ti. Perfekt cola... Skjeldent at jeg har makt så god cola, kanskje 2-3 ganger (fra flaske (plast) og glass)... 9093331[/snapback] Jeg tror colasmaken har mye mer med dagens form å gjøre, hvor kald den er, hvor tørstig du er, og hvor varmt det er i rommet. Selmt hvor "deilig" den ser ut. er det mange dråper på den (kondensering fra luften) ser den ekstra god ut EDIT: HELVETTE! Måtte jeg poste her Nå fikk jeg sinnsykt lyst på cola Endret 6. august 2007 av Farnsworth Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Finnes det noe referanse pa de forskjellige stedene? Feks; jeg liker ikke flasker som er produsert fra ••• • ••, •• ••• • er mye bedre. 9089039[/snapback] Jatakk. Vi må opprette en database på dette. Avogtil er Colaen FRYKTELIG på smaken, av og til bedre. Vet ikke om det er en form for Placebo-effekt (med tanke på hvor jeg var) jeg hadde på MAC-bryggeriet i Tromsø, men Colaen vi fikk fra kantinens maskin var FRYKTELIG GOD! Ti av ti. Perfekt cola... Skjeldent at jeg har makt så god cola, kanskje 2-3 ganger (fra flaske (plast) og glass)... 9093331[/snapback] Jeg tror colasmaken har mye mer med dagens form å gjøre, hvor kald den er, hvor tørstig du er, og hvor varmt det er i rommet. Selmt hvor "deilig" den ser ut. er det mange dråper på den (kondensering fra luften) ser den ekstra god ut EDIT: HELVETTE! Måtte jeg poste her Nå fikk jeg sinnsykt lyst på cola 9222932[/snapback] Enig! Må leske meg i litt "black-Stuff" nå. PS: Kan vi ikke alle si når man drikker Cola/pepsi si "Dark-Stuff"? (vis alle populære gutter/jenter sier dettte så kommer alle til og gjøre dette). Kaffe kan ikke få dette navnet... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 black-stuff pa engelsk, og den norske oversettelsen blir... svart gugge? I'm good with that. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Finnes det noe referanse pa de forskjellige stedene? Feks; jeg liker ikke flasker som er produsert fra ••• • ••, •• ••• • er mye bedre. 9089039[/snapback] Jatakk. Vi må opprette en database på dette. Avogtil er Colaen FRYKTELIG på smaken, av og til bedre. Vet ikke om det er en form for Placebo-effekt (med tanke på hvor jeg var) jeg hadde på MAC-bryggeriet i Tromsø, men Colaen vi fikk fra kantinens maskin var FRYKTELIG GOD! Ti av ti. Perfekt cola... Skjeldent at jeg har makt så god cola, kanskje 2-3 ganger (fra flaske (plast) og glass)... 9093331[/snapback] Det var visst engang en bryggeritest av cola. Der kom Mack ut som nummer 1, med den beste colaen i europa eller hva det nå var. Om dette stemmer er jeg ikke sikker på, men er mange rykter rundt det. De fleste små bryggeri har mistet lisensen sin, så nå er det Ringnes som produserer det meste. Mack produserer ikke Cola lengere. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Men Mack produserer Solo, og fy så god den er Øl lager de også, det smaker gull Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Trodde MACK laget lastebiler jeg Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har forresten en avhopper fra Tomra i familien som jeg kan spørre, hvis det fortsatt hersker tvil... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Trodde MACK laget lastebiler jeg 9229155[/snapback] Bryggeriet Mack ( http://www.mack.no/ ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå