superted81 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nederst på alle "brune" ølflasker er det små prikker som står ut av glasset... Er det noen som vet hvorfor? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nederst på alle "brune" ølflasker er det små prikker som står ut av glasset... Er det noen som vet hvorfor? På forhånd takk:) 9073083[/snapback] AFAIK sier det noe om hvor mange ganger flasken er brukt på nytt.. hm.. der falt den teorien ja.. med mindre de FILER AV prikkene for hver gang de kommer inn til refill Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kanskje det er der du har fylt pa glass i formene. (Les: den tuppen midt under colaflaskene, og nuppene pa dekk) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 En gang for lenge siden, var det noen som sa at det var blindeskrift. Om det stemmer, har ikke jeg peiling på. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Da star det vel: Apnes i den andre enden. (haha..) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg har en hemmelig informant på bryggeriet, vi skal møtes kl 3 og da skal han gi fra seg denne informasjonen, jeg er tilbake akkurat ca kl 5 min over 3, kanskje 10 over. Min informant hadde ikke enda funnet ut av mysteriet om prikkene på ølflaskene, men han lovet meg at han skulle finne et svar, og når jeg finner ut av det, så skal jeg poste det her! Endret 16. juli 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Kan vi stole pa denne "informanten" din? Kanskje han er dobbeltagent og prover a villede oss? Kanskje prikkene bare er overflaten pa et av de storste hemligstemplede planene i hele flaskeindustrien? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvis dere ser på prikkene gjennom et mikroskop, danner det frimurer,-symbolet. Tror det er en del av hjernevaskingsprogrammet deres. Jeg går i hvert fall med alluminiumsfolie hver gang jeg drikker øl. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Kan vi stole pa denne "informanten" din? Kanskje han er dobbeltagent og prover a villede oss? Kanskje prikkene bare er overflaten pa et av de storste hemligstemplede planene i hele flaskeindustrien? 9084851[/snapback] Denne informanten er 100% å stole på, så den informasjonen jeg får av han er korrekt, jeg setter meg selv egentlig for livsfare med å poste dette her, men jeg er villig til ta den sjansen for å få fram sannheten. Hvis dere ser på prikkene gjennom et mikroskop, danner det frimurer,-symbolet. Tror det er en del av hjernevaskingsprogrammet deres. Jeg går i hvert fall med alluminiumsfolie hver gang jeg drikker øl. 9084925[/snapback] Jeg pleier å gå med rød parykk, gjør samme nytta, bare ser litt mar fænsi ut. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 På plastplaskene er det hvertfall sånne små firkanter på bunnen flaska som forteller om hvor mange ganger den har blitt panta. Flaskene pantes helt opp til 30 ganger dersom de er brukbare. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har du noen kilder til det, AmenMinAU? Det sies det bare er en myte. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har ingen kilder, men husker det stod på lappen på en soloflaske for noen år siden. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har ingen kilder, men husker det stod på lappen på en soloflaske for noen år siden. 9086485[/snapback] kan godt være på plastflasker, for der er det lettere og lage merkene, men en glassflaske er det vell litt værre og lage "nupper" på for og merke de... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det var jo plastflaskene jeg snakket om. Aner ikke hva prikkene på glassflaskene betyr. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 JEG HAR SVARET: Disse "Prikkene" er rett og slett hvor flasken har blitt produsert. Vi fikk høre dette fra MAC i Tromsø på en klassetur. Nå kan du se på (i alle fall de små) ColaFlaskene der har prikkene blitt skiftet ut med tall. Mine google kunnskaper er så elendige at dette er det nærmeste flaske jeg kom: Bildet var tilfeldig valgt ut. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Finnes det noe referanse pa de forskjellige stedene? Feks; jeg liker ikke flasker som er produsert fra ••• • ••, •• ••• • er mye bedre. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Finnes det noe referanse pa de forskjellige stedene? Feks; jeg liker ikke flasker som er produsert fra ••• • ••, •• ••• • er mye bedre. 9089039[/snapback] Jatakk. Vi må opprette en database på dette. Avogtil er Colaen FRYKTELIG på smaken, av og til bedre. Vet ikke om det er en form for Placebo-effekt (med tanke på hvor jeg var) jeg hadde på MAC-bryggeriet i Tromsø, men Colaen vi fikk fra kantinens maskin var FRYKTELIG GOD! Ti av ti. Perfekt cola... Skjeldent at jeg har makt så god cola, kanskje 2-3 ganger (fra flaske (plast) og glass)... Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) ..ingenting Endret 17. juli 2007 av cozmos Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Genialt! Dette kan jeg bruke webhostingen min til Hvis noen lager siden, står jeg klar med serveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå