dynamittharry Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Var på fest igår hos en kompis å det begynte å bli litt døtt der så jeg fyrte igang brannslukningsaparatet å det er ikke noe trykk i det nå så det må fylles opp, å jeg vil ordne opp for meg.. er det noen som vet prisen på det? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Man kjøper da et nytt et, gjør man ikke? Flyttes over i Økonomiforumet vårt. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Man kjøper da et nytt et, gjør man ikke? Flyttes over i Økonomiforumet vårt. 9073055[/snapback] Ikke særlig miljøvennlig, men økonomisk sett er det nok billigere å kjøpe nytt enn å fylle opp et gammelt som er "avfyrt". Brannslokningsapparater skal jo egentlig kontrolleres av fagfolk en gang hvert 5. år (eller årlig, avh. av bruksområde), og det forundrer meg ikke om denne kontrollen også er dyrere enn å kjøpe nytt.. Bruk og kast-samfunnet i praksis.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er da vel ikke lite miljøvennlig? Om man leverer det på en gjenvinningsstasjon gjør de det ganske miljøvennlig der. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 3-400 kroner betalte jeg etter en fest jeg arrangerte hvor et apparat ble avfyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå