Sultana007 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei hva er dette ? http://www.pioneer.no/no/products/DEH-P9800BT/print.html dette bildet her er en som hadde spm her tidligere.. Er det cd spiller ? eller bare en fancy display ? når jeg tok av en sånn greie så var cd spiller inni .. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) CD Player Features DEH-P9800BT CD-R/RW Playback Ja MP3 Ja WAV Ja Windows Media Audio (WMA) Ja iTunes AAC Playback Ja CD Text Ja Disc Title Memory Ja Track Search/Scan/Repeat Ja/Ja/Ja Last Position Memory Ja Random Play Ja Det er altså en cd-spiller Endret 14. juli 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Det er en CD-spiller ja, eller det er CD-spiller, radio og forsterker integrert i en og samme boksen. Du trenger ikke ta av dekselet for å komme til CD-spilleren, bare trykke Open knappen nede i venstre hjørnet så flippes dekselet ned slik at du kan putte i CD'ene. Dekselet er avtagbart så du kan fjerne det når du forlater bilen. Litt tyverisikring altså.. Endret 14. juli 2007 av phax Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Akurat Dekselet er avtagbart ! men cd'en går gjennom det cdspilleren så hva er det cd spiller får noe ? er det display som styrer musikk osv elller?? Hva om jeg kjøper det bildet som er over ,vil jeg få bedere lyd og bass? Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvis du kjøper bildet, kan du sikkert henge det på veggen Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 du sier du tok av noe? slik jeg tolker det har du allerede kjøpt den? det er en cd spiller med display som er motorisert, og som skjyver seg ned når man trykker på eject. dette har vært så godt som standard på cd spillere i bil i over 10 år. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Jada, har kjøpt meg en bil idag som jeg ikke har mye peiling på Ja, det skjyver seg ned når man trykker på eject men spm mitt er cd'en går "gjennom" det cdspilleren er det den cdspilleren som leser eller er det sånn standard cd spiller som sitter inne ? La oss si den cd spilleren jeg har kan ikke lese CD-R/CD-RW om jeg bytter den Skybare cd spilleren som kan lese cd-r/cdrw vil den da kunne lese cd'en da ? Er det den skybare dingsen som leser cd'en ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Den boksen du har kjøpt er alt du trenger. Det er den som leser CD'en ja. Har du CD-spiller i bilen fra før av så fjerner du den og erstatter den med den nye spilleren som du har kjøpt. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Aha Nå skjønner jeg Lurte på enda en ting Hvis jeg kjøper en cd spiller som det bildet oppe vil jeg få bedere lyd da ? eller må jeg skifte høytalere?? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Det kan lønne seg å skifte høyttaler også, da de originale som regel ikke har så veldig bra lyd Endret 14. juli 2007 av daruu Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Ok nå er jeg med Tusen Takk får alle svarene Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Aha Nå skjønner jeg Lurte på enda en ting Hvis jeg kjøper en cd spiller som det bildet oppe vil jeg få bedere lyd da ? eller må jeg skifte høytalere?? 9073008[/snapback] Det kommer selvsagt an på hvor dårlig CD-spilleren du har den dag i dag er. Er det en svak forsterker på den cd-spilleren du har så kan du merke ganske stor forskjell, hvis ikke må du nok bytte høyttalere også, evt innstallere flere høyttalere og ekstern forsterker. Men nå skal jeg ikke gjøre ting for avansert her.. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Hehe,Blir nok etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå