Gå til innhold

utdaterte drivere til geforce 6800 serien...

Anbefalte innlegg

Når jeg skal spille steam får jeg opp at det er en utdatert driver. Dette skjer til tross for at jeg har lasta ned driveren for 6-serien på nvidia sin hjemmeside!

Hvordan får jeg en driver som er up to date? Trodde en skulle få de på nvidia sin side men.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg skal spille steam får jeg opp at det er en utdatert driver. Dette skjer til tross for at jeg har lasta ned driveren for 6-serien på nvidia sin hjemmeside!

Hvordan får jeg en driver som er up to date? Trodde en skulle få de på nvidia sin side men.......

9072808[/snapback]

jeg hadde samme problem etter at jeg nylig reformaterte PC'en min. men jeg hadde ikke "instalert" kortet i windows hvis du skjønner (sånn "found new hardware" boble som kommer opp)... håper d hjelper :)

ellers kan du prøve å reinstallere steam. og kanskje directX 9b/c ?

Lenke til kommentar

9072808[/snapback]

jeg hadde samme problem etter at jeg nylig reformaterte PC'en min. men jeg hadde ikke "instalert" kortet i windows hvis du skjønner (sånn "found new hardware" boble som kommer opp)... håper d hjelper :)

ellers kan du prøve å reinstallere steam. og kanskje directX 9b/c ?

9075111[/snapback]

Hvordan installerer du kortet riktig? Dette får jeg opp med dxdiag.....

post-32169-1184454693_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...