MrRetard Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei! Noen som vet hvordan jeg kan rippe musikk fra internettside? Tenker da på feks en sang som blir spilt når jeg går inn på ei internettside! Er ikke sikker på om jeg posta i rett forum, men fant ikke en bedre plass å poste Mvh MrRetard Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du kan bruke camtasia til å recorde lyden på pc'en. Camtasia audio editor vell og merke. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 o_0 det kan du bruke lydinspilling også til... men hva er meningen med det?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Er jo ikke så veldig "profesjonnelt" å ta opp lyden slik tidligere poster har nevnt. Du kan derimot åpne opp kilden til siden (Vis > Kilde på InternetExplorer) I kilden vil du sansynligvis finne det fulle filnavnet til lydfilen. Det beste er å bare søke etter fks "mp3" i kilden, da slipper du å bla igjenom den selv. Når du har det fulle navnet må du bare laste ned filen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Slik: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776254&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå