Gå til innhold

pc suite til hp ipaq,hvor?


Anbefalte innlegg

hei!

kjøpte meg hp ipaq 514 v.m

men det fulgte ikke med noe "pc suite"(eller hva det kalles)program...sånt program som gjør at man kan overføre musikk o.l til tlf. fra pc'en.

jeg prøvde og få den til og virke med nokia pc suite(med bluetooth)men det ville den ikke :(

 

noen som veit hvor jeg kan laste ned et sånt program? helst gratis:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

kjøpte meg hp ipaq 514 v.m

men det fulgte ikke med noe "pc suite"(eller hva det kalles)program...sånt program som gjør at man kan overføre musikk o.l til tlf. fra pc'en.

jeg prøvde og få den til og virke med nokia pc suite(med bluetooth)men det ville den ikke :(

 

noen som veit hvor jeg kan laste ned et sånt program? helst gratis:)

9072713[/snapback]

PC suite er jo for Nokia mobiler så det er vel ikke rart det ikke virket? Tenger du et eget prg da, eller popper mobilen opp som en disk når du kobler til med usb? fulgte det ikke mednoe prg fra HP når du kjøpte mobilen?

Lenke til kommentar
hei!

kjøpte meg hp ipaq 514 v.m

men det fulgte ikke med noe "pc suite"(eller hva det kalles)program...sånt program som gjør at man kan overføre musikk o.l til tlf. fra pc'en.

jeg prøvde og få den til og virke med nokia pc suite(med bluetooth)men det ville den ikke :(

 

noen som veit hvor jeg kan laste ned et sånt program? helst gratis:)

9072713[/snapback]

PC suite er jo for Nokia mobiler så det er vel ikke rart det ikke virket? Tenger du et eget prg da, eller popper mobilen opp som en disk når du kobler til med usb? fulgte det ikke mednoe prg fra HP når du kjøpte mobilen?

9078129[/snapback]

 

nei..men fant ut at man kunne bruke media playeren til og laste over musikk:) men det er verre med programmer og sånt:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...