Gå til innhold

Problem med Super Rub'a'dub

kaaasen

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lastet ned Super Rub'a'dub Starter-tingen i går kveld, og bestemte meg for å kjøpe fullversjonen i dag. La den i handlekurven sammen med Mortal Kombat II og Calling All Cars - men etter at jeg har installert spillet vil det ikke starte. :dontgetit:

De to andre spillene fungerer fint, mens det av Super Rub'a'dub bare er demoen som starter. Jeg får bare opp en feilmelding om at spillet/programmet ikke kan startes, også en feilkode som består av åtte-ti tall.

Hvis jeg sletter spillet fra harddisken for å prøve å legge det inn på nytt - må jeg da også betale for spillet, eller husker Playstation Store hvilke spill jeg allerede har betalt for?

Har tenkt til å sende en mail til support angående dette, men tenkte at det kanskje var noen her på forumet som har støtt borti samme problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du kjøpt det på EU store?

Kan vist bli problemer vist det kjøpes og blir brukt på en US maskin har jeg lest

9072734[/snapback]

Ja, jeg har en US maskin, og det ble kjøpt på EU Store. De andre spillene fungerer jo bra, men det er kanskje bare Super Rub'a'dub som har dette problemet?

Lenke til kommentar
Trur du må laste ned starter pack først - deretter Super Rub'a'Dub ;)

Gjorde den bommerten sjølv, og nei, du slepp å betala ekstra for det!

9072894[/snapback]

Jeg hadde starter pack innstalert før jeg lastet ned betalversjonen :dontgetit:

Lenke til kommentar
Oi, leste ikkje posten din skikkeleg. Men nei, prøv å last det ned på nytt - du slepp å betala for det. (Berre gå til Download list på PSN store)

9072933[/snapback]

Slettet både fullversjonen og starter packen nå, og har starter packen på download listen nå. Finner ikke fullversjonen på PSN Store nå, men satser på at den dukker opp etter at starter packen er lastet ned eller noe slikt.

Jeg kommer med oppdatering utover kvelden :)

Lenke til kommentar

har du HD tv?

Har også lest at noen spiller ikke fungerer på "vanlige" tver

PAL machines don't do 480i/p.. they do 576i/p (along with a HD resolution). Similarly, NTSC machines won't do 576i/p.. they do 480i/p

If you don't have an HD display, and the title isn't written to support both 480 *and* 576 SD display modes, then I reckon it's the cause of the 'game not supported' message.

LINK

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Har "bare" en vanlig TV nå som jeg spiller på, og det blir vel ikke aktuelt å flytte PS3'en ned på plasmatv'en med det første da det er såpass stor pågang på den.

Håper jeg får brukt skattepengene (som jeg ikke får før i slutten av Oktober...) på f.eks en LCD-TV av god standard. Men det kommer igjen an på om jeg har fått meg en jobb eller ikke.

Jeg fant ut at Gran Turismo HD ikke vil kjøre på TV'en min i alle fall, nettopp fordi den ikke støtter video outputen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...