ErikBlodøks Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Tjo og hei! Dette er hva som skjer: jeg slår på min 360. jeg setter inn FM2. jeg ser at FM2 logoen kommer og får velge om å presse "Start". Jeg presser start. Straks kommer det nytt vindu inn med tittelen "No Gamer Profiles". Erroren No Gamer profiles: No Gamer Profiles signed in. Game will be limited and you will not b able to save progress. - Continue without saving - Sign in. Jeg får ikke gjort noe annet enn å trykke på den store knappen i midten av "back" og "start" knappene. Og da kan jeg tilbake til Xbox dashboard, etc. Hva skal jeg gjøre? Helvete dette irriterer. Det var en 2 uker siden sist jeg spilte Xbox 360, og da funket alt som kniv i varmt smør! GAAAAAHRHR!! faen jeg er lei microsoft og dets nazilignende vrede, nå er jeg lei! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 *kremt* ja.. håndkontrollere som ikke satt skikkelig i Men hvis det skulle være noe mer som skulle feile, så sier jeg ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå