olav89 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har Thompson SpeedTouch546, og vil gjerne dele filer og skrivere over hjemmenettverket med den. Men den samarbeider dårlig, så er det noen som har erfaring med hjemmenettverk og SpeedTouc546? Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kan du forklare litt nærmere hva du ikke får til? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har Thompson SpeedTouch546, og vil gjerne dele filer og skrivere over hjemmenettverket med den. Men den samarbeider dårlig, så er det noen som har erfaring med hjemmenettverk og SpeedTouc546? 9072676[/snapback] Så lenge den deler ut IP automatisk og disse IP-ene er innen samme range så har ikke denne boksen noe mer med det og gjøre, hvilke IP-er får du på maskinene? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg husker dessverre ikke lenkeadressen, men jeg kom over flere guider på online.no om både ditt og andre Thomson Speedtouch modem. Deriblant hvordan sette opp fildeling osv. Du får google det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå