cool_boy Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jeg driver å klokker en del og trenger en bra kjøleribbe og vifte.. boxed kjøler'n greier ikke å klokke min kjære cpu til høyere enn 1,7@20802100mhz stabilt..så jeg trenger mer.. har hørt mye bra om swiftec men forsvarer det prisen?? hvor mye bedre er den enn f.eks alpha pal ribba? og hvor mye lavere temp. gir vinneren? hva er best i forhold til ytelse og pris? hvilken vifte anbefaler dere til hver av disse kjøleribbene? ps.noen som veit noe om den coolermaster vifta+ribbe de selger på komplett.no? den støtter p4 opptil 3,06ghz..men vil den holde på overklokking? prisen er jo 119kr eller no må jo være litt av et kupp om den er bra..enig? hilsen cool_boy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jeg hadde solgt cpuen og kjøpt boxed 1,8a... den klarer 2,4 UTEN problemer med boxed vifte.. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 jo a.. men nå har ikke jeg så mye penger at jeg gidder å kjøpe ny cpu.. dessuten greide jeg 2380mhz når det var kaldt på rommet her..og det er nesten 2,4ghz det dessuten så klokker jeg det jeg har først..tenk om nw svikter a?? greier 2ghz eller no..har skjedd med folk det så jeg tester det jeg har først...og kjøper nytt om det går dritt.. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Testa Swifttech MCX4000b og Alpha'n og MCX4000b kom best ut hvis du hever vifta litt fra kjølern og setter på en vindtunell ca halvveis ned på kjølern, siden lufta har litt problemer med å komme nedi :/ Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Alpha + 80-120mm fan adapter + 120mm vifte = mye bedre og litt billigere enn kun Swiftech kjøler uten vifte. Agrippa Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Skal du ha bra kjøling så kjøper du jo Swiftech og 80 - 120mm adapter, pluss en passende vifte. F.eks. 120mm Delta om du er døv, eller f.eks. en Enermax, som jo kan reguleres. Blir en smule dyrt men. Har selv Alpha + Enermax 120mm. Kjører P4 2,26@2,82GHz (Klarer 3,02GHz med kabinettdøra åpen.) Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hey, jeg har en swiftec kjøleribbe med en enermax vifte som kjører på 3200rpm. Jeg kjører [email protected] med vcore på 1.650 volt. Temp. etter 24 timer med Prime95 er ca. 50-53 grader. Med boxed fikk jeg rundt 70 grader. Så det er en del forskjell. Kjører også 4 kab. vifter. Har også AC3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå