kev-yeh Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hei hp har kommet med ett par nye pcere HP pavilion dv9550 HP pavilion dv 9575 Burde jeg heller ta en av disse istedefor en fra zepto multicom eller dell. Hvem av dem burde jeg velge. eller burde jeg gå for en annen. Skal brukes til spill og film og sånt. HELST 17" Endret 16. juli 2007 av kev-yeh Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Aner ikke noe om HP dessverre, men: http://www.rockdirect.com/viewNotebook.php...me=XTREME%20770 Lenke til kommentar
kev-yeh Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) ingen andre som har noen formeninger om disse? Endret 16. juli 2007 av kev-yeh Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Prøv å konfigurer en Dell med 17" (1720) eller noe lignende, Compal og Zepto. Se hvordan prisen ligger ann i forhold til hverandre. Ender HP'en under, så ville jeg klart ha valgt den. Dette er mest for at jeg har erfaring med HP, og er meget fornøyd med maskinene. Jeg har ikke HP, så jeg prøver ikke å få deg inn i HP-leiren. Du må avgjøre dette selv, men se på pris, les litt om Dell, Compal og Zepto. Om det er problemer, feil ogl. HP har ikke vært plaget med DV9xxx-serien som med dv-6xxx + dette er nye maskiner basert på sata rosa, så det blir litt feil å sammenligne med tidligere problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå