Sajamann Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hei. Jeg lurer på hvordan man kan få til å redigere film slik at man lager flere kopier av seg selv i samme film. slik at jeg kan snakke med med selv eller ta megselv i hånden... Noe sånt: http://www.youtube.com/watch?v=e8i_pbnM52U...related&search= det står et programm på infoen men er det noe gratis programm jeg kan bruke og hvordan bruker jeg det... Endret 14. juli 2007 av matsemann08 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Premiere Pro er ikkje gratis nei, det koster rundt 9000kr. Ein kan derimot gjere det med den billegare utgåva Premiere Elements ogso. Det koster berre tidelen. Ein gjer det ganske enkelt ved å filme seg sjølv to eller fleire gonger, leggje klippa i ulike videospor, det eine rett over det andre, og so fjerne deler frå det/dei øvste klippa. Det er fleire måtar å gjere det på, han i dømet du viser til har brukt ein effekt som heiter Crop. Dra denne ned på klippet på tidslinja, og juster effekten under Effect Controls. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Man kan gjøre dette i sony vegas. Bare pass på å legg en blur på "kantene" av de to videoen slik at de "glir lettere over hverandre". Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg