pumba50 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har du opplevd vold, blitt slått eller noe, og som du kanskje har noen ettervirkninger eller lidelser som sitter igjen, vil jeg høre om det i denne tråden. ...Her går en bonus med tråden... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fikk en ørefik av fadern da jeg var liten. Det er en av grunnene til at jeg ikke liker han. Var også en feit og aggressiv type som dro til meg 3 ganger på en fest. Jeg var utkaster og ba han dra ettersom han var drita og åpenbart ute etter å slåss. Var litt for brisen selv til at jeg klarte å unngå nevene hans. Vel, jeg sto i hvertfall. Etter å ha blitt lagt i bakken 2 ganger av en som ikke brydde seg om slagene dro han:P Lenke til kommentar
Gjest Gjest_baremeg_* Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 ble slått når jeg gikk å ungdomskolen av folk som bare dro rund å laga bråk, så helt uten grunn fikk jeg meg et i magen og et i tryne, ble mye styr med skole osv, var litt redd for å gå ut enstund, føler fortsatt når jeg ser han ene at jeg har lyst til å gi han smerter mye smerter. menmen det er nå 10 år siden dette skjedde, Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har opplevd vold i hjemmet, og på grunn av dette er jeg nå fortsatt redd når storebroren min gjør brå bevegelser i nærheten av meg, og jeg passer alltid på hva jeg sier, i frykt for å hisse ham opp. Det er de direkte bivirkningene. En annen sak er den at jeg ikke takler at folk rundt meg blir sinte heller. Da trigger det veldig lett angsten min, om en person som jeg bryr meg om f.eks. blir sur og knuser noe. Det er en underliggende frykt i meg om at det sinnet kanskje vil gå ut over meg en dag.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har blitt slått, men det er pga overhypre ADHD kids, har selv aldri slått noen ordntlig. Vold starter der itiligens slutter, ja vet jeg har mass e feil og sånn men dere får ha meg unskylt Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Husker jeg fikk ris av pappa som liten gutt, det var nokk vellfortjent.. Men jeg sliter ikke pga det, ikke på noen måte.. Endret 14. juli 2007 av Sigggen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har opplevd vold i hjemmet. Sliter med det den dag i dag.... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 denne er helt rå! 9074237[/snapback] Revenge Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Skal vi se, var på en fest nylig i skogen som en fyr prøvde å dytte meg på ett bål, tok bare å dytta han unna, han sparka til meg alt han kunne i ansiktet, kjente det ganske lite da, men var vondt noen dager etterpå særlig rundt nesa. på ungdomskolen en gang når gikk i 10ende og skulle hjelpåe en stakkar i 8ende klasse som hele tiden ble mobba av en gjeng 9ende klassinger, prøvde først å banke hele gjengen midt i akten, men greide ikke det fikk noen slag da gitt, tok meg heller bryet med å snakke med foreldrene dems så ble hele problemet ordnet:) Sist jeg fikk ett slag i ansiktet var tidligere i ferien når jeg leke sloss mot en kompis. har også sloss masse på barneskolen, men ingen vits å ramse opp alt det siden jeg var bare ett barn da:P har aldri opplevd vold i hjemme men vurdert å banke pappa når jeg satt å spillte wow og end game bossen var på 10% han dro ut ledningen:P , riktig nok var klokka 3.00 natta og jeg hadde tentament dagen etterpå så jeg forstår han Endret 15. juli 2007 av neoman Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har vært i litt for mange slosskamper, ja. Før klarte jeg ikke at noen "bestemte" over meg. Liker fremdeles ikke å bli kommandert av fremmede. Om det er en lærer eller noe sånt så er det greit, men ikke tilfeldige folk jeg møter som oppfører seg som om de kan bestemme over meg. Hater det, men greier å kontrollere meg nå. For å gi et eksempel kan jeg fortelle om en episode jeg husker veldig godt (og er utrolig lite stolt av). Jeg og noen venner hadde akkurat kommet på en fest (vi kjente nesten ingen der, men vi var da invitert). Jeg går inn på kjøkkenet hvor en del folk står å snakker sammen, de ber meg lukke døren etter meg, jeg mener de kan lukke døren selv siden de står nærmere, men de nekter. De prøver å dytte meg bort til døren for å få meg til å lukke den osv. Vet ikke hva som skjedde, men plutselig sto vi utenfor, meg mot 4-5 andre som skulle banke meg. Ja, jeg fikk bank...men husker jeg hadde det helt fantastisk etterpå; jeg lukket aldri den døren. Syns selv det hele høres ganske sykt ut. Jeg kunne jo bare lukket døren. Det var bar en dør for faen! Men akkurat der og da føltes det som om jeg gjorde akkurat det riktige. Det er heldigvis site gangen jeg var i en slosskamp...og det er 5 år siden nå. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fikk meg et slag midt i øyet på barneskolen. Var en feit bøllespire som absolutt skulle spille fotball der vi spilte og de skulle absolutt ha vår ball og vi skulle ikke få spille. Til tross for at skolen hadde organisert hvilke klasser som skulle få spille der lillefri på mandag, storefri på tirsdag og så videre. Det var jo nettopp for å unngå krangling, men han skulle krangle likevel, fordi han var større og sterkere enn meg (selv om han var et år yngre..) Såååå, jeg sa at vi skulle ha ballen og banen tilbake, men han bare spilte videre. Så gikk jeg rett opp i ansiktet hans og ba han og klassen hans om gå bort. Men han bare spilte videre. Så da stelte jeg meg i veien for han, og han prøvde jo å løpe gjennom meg, noe som selvfølgelig resulterte i at han falt. Og jeg tok ballen og gikk. Men da braser han jo mot meg, dytter meg noen ganger i brystet og slår meg rett i øyet. Han traff rett i skjelletet, så det gjorde skikkelig vondt. Det er vel den eneste gangen jeg har opplevd ren vold. Eller, han sparka meg jo skikkelig i magen en annen gang noe liknende skjedde. :S Makan til drittunge, sånne mennesker burde henges i sin egen tunge. Etter den episoden har jeg holdt meg borte både fra konflikter og fra å være like tøff når jeg blir urettferdig behandlet. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Da jeg var lita hadde mamma hørt fra andre mødre at de brukte å gi barna sine en øreflik når de var ulydige. Hun gikk deretter å "jaktet" på meg, for å vente på at jeg skulle gjøre noe galt. Da jeg endelig gjorde noe, så fikk jeg en øreflik. Hun angret umiddelbart. Da jeg var rundt 5-6 år fikk vi en non-violent policy hjemme. Ingen av barna skulle straffes på den måten av de voksne På ungdomsskolen hadde jeg ei ganske så kraftig venninne. Hun brukte å si hei, etterfulgt av et slag i magen til vennene sine. Helt merkelig. Jenta elsket å slå oss. Jeg har småsøsken, så det blir vel litt voldsomt av og til mellom oss. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 men husker jeg hadde det helt fantastisk etterpå; jeg lukket aldri den døren. 9076470[/snapback] En mann av prinsipper! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har vært i slosskamper før ja. Husker i russetiden da en kar løp mot kompisen min bakfra, som akkurat hadde klart å reist seg opp og slått fra seg litt(5-6 stk som sparka han mens han lå nede. de startet slossinga) og skulle slå han i bakhodet. Da tok jeg løpefart, hoppa og tok tak i hodet hans og planta det i en høyttaler så blodet spruta fra ansiktet hans. Ettervirkning: Personlig, ingenting. Synes ikke synd på den dritten uansett. Havna i slosskamp med en voksen mann på rundt 40 i lillestrøm en fuktig fredagsnatt. Han breska seg å dytta, så ble han dytta tilbake og da slo han. Endte med at jeg slo han ned i bakken 3 eller 4 ganger. Han ga seg ikke før kompisen hans bare dro han unna. Kompisen hans bare lo forresten. Ettervirkning: Jævlig glad, for jeg hadde fortsatt kebaben min i venstre hånda. Har flere historier, men ser ikke vitsen med å ramse opp fler akkurat nå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har opplevd vold i hjemmet. Ble banket opp for filleting i 2-3 år før muttern og jeg flytta. Har vurdert å ta igjen. Slå igjen, pisse på døra hans eller noe sånt. Men, pisset mitt er faktisk verdt mer enn han. Ellers så har jeg aldri slått noen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 ...Du er liiiite kul, ass. Det er flere i denne tråden som forteller at de har opplevd vold i hjemmet, og andre som skriver at de har slåss, men ikke er videre stolt av det. Du virker til å like å slåss, og i tillegg være stolt over at du liker å slåss, tbh. Trist. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 ...Du er liiiite kul, ass. Det er flere i denne tråden som forteller at de har opplevd vold i hjemmet, og andre som skriver at de har slåss, men ikke er videre stolt av det. Du virker til å like å slåss, og i tillegg være stolt over at du liker å slåss, tbh. Trist. 9079429[/snapback] Det lukter mest av alt skryt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det gjør det ikke mindre trist. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 ...Du er liiiite kul, ass. Det er flere i denne tråden som forteller at de har opplevd vold i hjemmet, og andre som skriver at de har slåss, men ikke er videre stolt av det. Du virker til å like å slåss, og i tillegg være stolt over at du liker å slåss, tbh. Trist. 9079429[/snapback] Har aldri sagt jeg er stolt av det. Det er jeg ikke heller. Men angrer heller ikke på det. Holdt på å komme i slosskamp i går også på bygdefest ute i svergie men gadd ikke å slå rett og slett fordi det ikke er no koslig. Jeg liker ikke å sloss heller, jeg er ikke flink engang. Jeg blir bare rasende forbanna og jeg er sterk. Derfor folk detter i bakken. Bare fordi at du ikke liker meg så kan du prøve å være saklig istedenfor å rakke ned på alt jeg sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå