Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Her om dagen fikk jeg mittt nye x1950pro og etter jeg hadde instalert drivere og den slags og tatt en runde 3dmark 06 så begynt PCen og blinke fort i ca10 sekunder og så slokkna den. Det gikk ikke og skru den på etter dette og jeg prøvde og ta ut en og en komponent og til slutt var det bare HK og PSU igjen og den bootet ikke. Men PSUen klarte jeg å jumpstarteog koblet til vifter og alt mulig og det funka, så er det HK som har ryki? Er det en sjangs for at andre komponenter har blitt ødelagt etter dette? Takker til alle svar!! Endret 14. juli 2007 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Selv om du klarer å jumpstarte psu så betyr ikke det at den nødvendigvis virker som den skal. Du bør skaffe en annen til å teste med før du skrter hovedkortet. Lenke til kommentar
omegaV8 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 når du sier booter opp er det windows som ikke starter eller får du skjermbilde av info fra bios. Ser at den teller opp RAM og harddisker. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 når du sier booter opp er det windows som ikke starter eller får du skjermbilde av info fra bios. Ser at den teller opp RAM og harddisker. 9080824[/snapback] Han skriver faktisk at den IKKE BOOTER. Står på nest siste linje på første avsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå