Lefse Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vet noen om nettbutikker som selger møbler, tilsvarende Bohus sin nettbutikk, er bare at det er ikke rare utvalget på nettbutikken der. Bor usentralt, nærmeste møbelbutikk er flere mil unna, så nettbutikk er tingen. Har dere noen tips? På forhånd takk. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 www.skeidar.no tror ikke du finner mye nå på nettsider. det kommer mer etter sommerferie..... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ikea kan levere i posten, ser egentlig ikke forskjellen... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Aha, takk for forslagene. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bohus.. Billig og bra.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 selges på kitchen også.. og sikkert Ålens Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 correct me if im wrong, men heter det ikke møbler? Lenke til kommentar
gczilla Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ellos har faktisk mye fint, har en kollega som har Ellos-stue og er veldig fornøyd med den. Iflg. henne var ikke portoen så grusom heller; og vi bor i Tromsø. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bohus burde egentlig bare vært nettbutikk. Alt bortsett fra te-lys må bestilles uansett. Butikkene er mer showroom. De lo av meg sist jeg skulle ha et enkelt skrivebord på dagen. Nei, fik kvente 14 dager da og, så da fikk jeg nok. Sikkert 10 gang på rad de ikke har det lille jeg skulle ha inne. Det er dårlig med utvalg av møbler som kan bestilles via nettet enda, dessverre. Ikea er vel det som har mest utvalg sånn sett. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har du sett på bolia.com? De har kun nettbutikk for handel, men det finnet et par "prøvebutikker", hvor du kan ta møblene i nærmere ettersyn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå