Gå til innhold

Har problemer med å installere Anarchy Online.Help

Anbefalte innlegg

Etter mange mnd. med WoW som jeg nå ikke finner samme magien i lenger, bestemte jeg meg for å sette i gang med Anarchy Online etter mange anbefalninger.

Vel, jeg får ikke installert det.

Det patcher seg ikke automatisk, så jeg må installere alle patcher manuelt.

Å etter en stund henger det seg..

Men er det virkelig slik en skal installere det?

Eller gjør jeg det meget tungvint?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ikke behøve å installere patchene manuelt, men siden det henger seg ville jeg uansett forsøkt å avinstallere AO og legge det inn på nytt (rydd gjerne i registeret først og vær sikker på at AO folderen er fjernet etter uninstall, just in case). Jeg har opplevd det du beskriver én gang av en drøss installasjoner, og da la jeg AO inn på nytt etter å ha fjernet det og ryddet opp litt. Da fungerte autopatchingen helt fint igjen.

Ikke gi opp, det er verdt det. Selv AO Classic er veldig underholdende, og du vil møte mange hyggelige spillere der uansett hvilken server du velger (jeg har alltid vært en R2 mann fra og med første gang jeg begynte å spille AO (før utvidelsene kom)).

Gå også til steder som AOfroobs.com, som vel er det beste forumet for AO Classic spillere som jeg ihvertfall vet om. Du vil finne en masse guides og stort sett all informasjon du vil ha behov for der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...