lektroluv Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Er litt usikker på denne posten skal inn under "lyd", men siden det gjelder forsterker, så regner jeg med at det ikke er helt bom. Jeg har lyst å kjøpe en forsterker med hdmi inn/ut, men har hørt fra folk at det kan oppstå sync-problemer mellom lyd og bilde, så jeg er litt i tvil.. Sånn som jeg har det nå, så er Pc'en og xbox'en koblet rett inn i projektoren min (hdmi og vga), mens lyden er koblet med optiske kabler. Siden pc'en allerede er koblet med dvi/hdmi og jeg har tenkt til å kjøpe en elite og muligens en ps3, så hadde det vært greit å ha alt inn i forsterkeren med én kabel til projektoren. Lyden fra konsollene kan vel ta lyden fra hdmi signalet (tror jeg?), men pc'en må fortsatt bruke optisk. Er det noen som har erfaring med dette? Og er det noen som har erfaring med hdmi switchbox'er? kanskje det er et bedre valg? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Aldri hørt om sync problemer med hdmi, kan komme ann på forsterkeren da iallefall, eller kanskje kabelen de bruker. Vet du hvilket utstyr disse som har hatt problem har? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Aner ikke hva slags utstyr det var, men det var noe mellomklasse greier. Var i sammenheng med optisk (eller coax). Altså ikke lyd via hdmi. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Okey. Nei men om du kjøper en forsterker av litt kaliber så skal du ikke tenke på om det der kan skje. Bare å holde seg unna billig greiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå