Autofil Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Tok dette bildet en tidlig morgen i uken som var. Bildet ble tatt gjennom frontvinduet i bilen under fart. Syntes selv motivet var litt spesielt. http://i135.photobucket.com/albums/q124/Au...6/Juli07266.jpg Noen meninger? Edit: Jeg har ikke gjort noen endringer på bildet. Har ingen redigeringsprogrammer. Endret 14. juli 2007 av Autofil Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Tok dette bildet en tidlig morgen i uken som var. Bildet ble tatt gjennom frontvinduet i bilen under fart. Hmm.. Hvorfor får du ikke sjåføren til å stanse om du ser noe kult å ta bilde av? Bildet var egentlig ikke så veldig bra. Syns jeg da. Er bare helt ordinære skyer, litt utbrent i det lyseste. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 tror dette må ha sett bedre ut i virkeligheten, her ser jeg bare masse støy og noen flekker med lys.. Lenke til kommentar
Fattig Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg synes dette bildet viser en skikkelig trolsk stemning. Et hull i skylaget hvor man kan se et "dypere perspektiv" i denne "grotten" Jeg vil kalle dette et blinkskudd, tatt i betraktning han tok det i fart. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 post 2 og 3 sier det meste.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå