Nessi Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei. Jeg har nå hatt mitt Logitech tastatur i 4 år, tastene funker såvidt, jeg ønsker nå å kjøpe noe nytt, jeg spiller mye Cs Source og diverse andre spill. Så enkelt å greit, gidder ikke betale 500-700kr i tastatur, syns det er ganske bortkasta. Vil heller ikke ha G15. Så noen som har tips til tastatur som er godt å skrive med å spille med. Hurtigtaster kommer på samme. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg er veldig glad i Logitech Ultra X, men det er jo en smakssak. Tastaturet er lite og nett, med scissor-keys (som på laptoper). Lenke til kommentar
doloop Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 nå er vel ikke 500 kroner mye penger å investere i noe du skal bruke i 4 år. 2 pizzaer mindre eller 5-10 halvlitere med øl =). Om det er et bra tastatur til denne prisen syns jeg det ville vært ekstremt dumt å kjøpe et billigere tastatur som er dårligere =) jeg sitter selv med et hipper special edition tastatur i aliminium. Jeg er meget fornøyd med dette, godt å skrive på, greit til den spilligen jeg gjør, ikke altfor stort (passer i laptop bæreveske) og ikke en masse knapper du aldri benytter. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 selv har jeg dette nå, er avhngiv av den hand støtten. http://shopper.cnet.com/sc/30680266-2-200-0.gif Jeg er student, bor på hybel har ikke all verden med økonomi, så da må jeg klare meg med ett billigere tastatur. Har vurdert Saitek men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kan rekomendera Microsoft Digital Media Pro, väldigt nøjd med den och prisen är super bra. Har aldrig opplevt noe feil eller dålig kvalitet på den, samt handledstøtte som føljer med hjälper mye. Fungerar till det meste.. https://prisguiden.no/product.php?productId=21069 Lenke til kommentar
chop Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Støtter robban, fy faen for et digg tastatur <3 Lenke til kommentar
katet Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg holder en knapp på Saitek Eclipse en eller to. Fint med noen flere farger å velge mellom på toern, men litt dyrere. Enern er fin, passe dyrt/billig og passe krafti lys. Tastene gir en fin respons, deilig å skrive på! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Saitek eclipse, eneren altsa.. Er fine greier, godt tastatur, tungt og solid.. Godt å skrive på, stilrent.. Lenke til kommentar
s1lVa Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 vil du ikke ha G15 pga designet? G15 skal forandres, men vet ikke når det kommer ut for salg. du kan jo se hvordan det ser ut. ligger på dette forumet på toppen Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Microsoft Reclusa gjer biffen.. https://prisguiden.no/product.php?productId=61140 Sjekk det ut iallefall, ligger på rundt 400kr inkl mva i pris. Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg er veldig glad i Logitech Ultra X, men det er jo en smakssak. Tastaturet er lite og nett, med scissor-keys (som på laptoper). 9072120[/snapback] Så altfor enig Finnes ikke bedre tastatur i mine øyne. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Min kjære bror spiller CS for harde livet og han spiller for tiden på et nonametastatur fra Clas Ohlson til 79,- og er kjempefornøyd med det. Musa hans derimot koster en arm og en fot... -C- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Min kjære bror spiller CS for harde livet og han spiller for tiden på et nonametastatur fra Clas Ohlson til 79,- og er kjempefornøyd med det.Musa hans derimot koster en arm og en fot... -C- 9201944[/snapback] Sånn er jeg og, tastaturet driter jeg i fordi det er bare noen få taster jeg trykkerp å når jeg spiller. Men mus derimot, koster litt flesk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå