Gå til innhold

Nytt kablet gamintastatur, ikke dyrt!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå hatt mitt Logitech tastatur i 4 år, tastene funker såvidt, jeg ønsker nå å kjøpe noe nytt, jeg spiller mye Cs Source og diverse andre spill.

Så enkelt å greit, gidder ikke betale 500-700kr i tastatur, syns det er ganske bortkasta. Vil heller ikke ha G15.

Så noen som har tips til tastatur som er godt å skrive med å spille med. Hurtigtaster kommer på samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er vel ikke 500 kroner mye penger å investere i noe du skal bruke i 4 år. 2 pizzaer mindre eller 5-10 halvlitere med øl =). Om det er et bra tastatur til denne prisen syns jeg det ville vært ekstremt dumt å kjøpe et billigere tastatur som er dårligere =)

jeg sitter selv med et hipper special edition tastatur i aliminium. Jeg er meget fornøyd med dette, godt å skrive på, greit til den spilligen jeg gjør, ikke altfor stort (passer i laptop bæreveske) og ikke en masse knapper du aldri benytter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Min kjære bror spiller CS for harde livet og han spiller for tiden på et nonametastatur fra Clas Ohlson til 79,- og er kjempefornøyd med det.

Musa hans derimot koster en arm og en fot...

-C-

9201944[/snapback]

Sånn er jeg og, tastaturet driter jeg i fordi det er bare noen få taster jeg trykkerp å når jeg spiller.

Men mus derimot, koster litt flesk. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...