Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenner jenter på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en tendens at jenter for tiden tenner på ekte menn (ja, kall de gjerne nordlendinger om dere vil)? Med ekte menn snakker jeg ikke om spinkle, feminine, rosakledde sminkedukker fra de større tettstedene lengre sør i landet, men med menn som har hår både her og der, samt har muskler og ikke bare vaskebrett framkalt av et treningsstudio. Menn som kan ta i et tak!

(På forhånd unnskyld for mitt lille tilfelle av generalisering og fornærmelser direkte rettet mot individer (nærmere beskrevet ovenfor) i Oslo-områdene, men hey, det er et slik inntrykk vi har av dere.)

Lenke til kommentar
Nei, men når man kommer så langt, og dere finner ut at den ikke er stor, da får dere en dyp skuffelse, og mest av alt har lyst til å dumpe han. :)

9232677[/snapback]

Ja, satan, du har helt rett! Om gutten ikke har over 20 cm og kan sprute over veien er han ikke verdt noe..

Hallo? Det er mange jenter som ikke en gang får vaginale orgasmer, så guttens størrelse har ingenting å si for dem, mer hvor mye forspill han lager, og hvor langt han ellers går for å gjøre at jenten har det godt. Størrelse er oppskrytt. Ja, det har noe å si, men ikke like mye som det du tydeligvis tror.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er en av de jentene som faktisk FÅR vaginale orgasmer, og jeg kan umiddelbart si at hvis den er "stor" eller gjennomsnitts, så er det mye det samme, bortsett fra hvis den er for stor, da er det bare ubehagelig. Hvis den er under gjennomsnitts (mindre enn 14 cm) eller at jeg reagerer på at den er liten, så er den nok for liten for min smak, men det er så ufattelig mye mer med ett menneske enn penisen som man kan tenne på.

Større kuk=lettere orgasmer <-STEMMER IKKE

Lenke til kommentar
Hallo? Det er mange jenter som ikke en gang får vaginale orgasmer, så guttens størrelse har ingenting å si for dem, mer hvor mye forspill han lager, og hvor langt han ellers går for å gjøre at jenten har det godt.

Ikke for å kverulere eller noe slikt, men jeg synes det hørtes litt uheldig ut.

Hvor mye forspill han lager? Hvor langt han ellers går for å gjøre at jenten har det godt?

Man er vel to når man har sex? Nei Til Melsekkjenter i Senga! (NTMS) :)

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Nei, nei, jeg griner ikke av sex, hehehe.

Men jeg synes ikke alt fokus skal stå på den mannlige delen i sexlivet. 60-årene er over, få dama opp fra potetsekkstillinga, ta kontroll. Mulig det var litt pirking fra min side på Eplefe sitt innlegg der, men jeg synes damen i forholdet skal tilfredsstille like mye som mannen. That's all.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...