Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenner jenter på?

Anbefalte innlegg

Helt enig. Jenter tenner vel på helhetsinntrykket, jeg ser ikke noe mønster egentlig, jeg har vært sammen med yngre,eldre, tynne, muskuløse, treningsfreaker og slappfisker, søte gutter og macho kjekke gutter.. Men det som er fellestingen er vel den som får meg til å føle meg bra, får meg til å kjenne at jeg er fantastisk,og kjemien da, den må jo stemme.. Så for meg er det mer kjemi og sånn.. men på en ukjent mann er det klart at et kjekt ansikt med rufsete pigghår eller noe lignende ikke er å forakte. Blir også sexy hvis de er hyggelige og snakker ordentlig med pene damer og sånn, det er faktisk turn on for meg..:p

turnoff er folk som oppfører seg barnslig og trur de er kulere eller bedre enn alle andre. Uansett alder og utseende...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

For min egen del, tiltrekkes jeg først og fremst av personligheten. Før det kan alle være gråsten for min del, vet ikke hvorfor.. men jeg finner ingen mennesker tiltrekkende før jeg kjenner dem godt :p Når jeg møtte min nåværende samboer var han bare en som alle andre, helt til jeg ble kjent med han.. da først begynte de fysiske trekkene å skinne :) som øyne, smilet ect. Jeg bryr meg lite om kroppen er muskuløs el. Om man liker personligheten til en blir kroppen 100% lekkrere uansett i forhold til resten der ute ^^ Den er bare det vakkreste, å man ser sjønnhet i vær minste lille detalj. Det er en herlig følelse å bare studere den man er glad i for sjønne trekk...

men som sakt, jeg MÅ like personligheten først :) Ellers er det bare en gråstein, uten noen tiltrekkning

Lenke til kommentar
Jeg tror at trådstarter vil at dere jenter skal fortelle om hva dere synes ser sexy ut på en gutt. Det han derimot ikke er ute etter er svar ala. "det er så forskellig fra jente til jente..", "sjarm er viktigere enn utseende.." og diskusjon om likestilling & dominans som vi heller kan ta i en annen tråd.

De fleste gutter er smertelig klar over at selvtillit og sosial status er vel så viktig som utseende, men her er White Fox ute etter hva jenter synes er pent å se på - før de har snakket med/opprettet kontakt med gutten, og uten at man vet hvor trygg han er på seg selv, hvor snill, morsom etc. han er. :)

edit: Sorine fanget essensen i trådstarters spørsmål.

9073428[/snapback]

Så jenter tennes faktisk av austin powers?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det er faktisk ikke ofte at jenter blir kåt av å se en lettkledd mann, selvom gutter kanskje tenner på å se en lettkledd kvinne. Så hva jenter tenner på, som er det opprinnelige spørsmålet har jo faktisk et fasitsvar. Berøring på de rette stedene.

9072624[/snapback]

Du sier at trådstarter ikke skal generalisere.

Lenke til kommentar

Om kinesiske kvinner er noe å bedømme utifra, så tenner kvinner på Bill Gates :confused:

Bill Gates, som kom et godt stykke foran vestlige sexsymboler som David Beckham og Brad Pitt!

Kvinnene, som er mellom 25 og 35, mener at et godt utseende og formue er de viktigste kvalifikasjonene ved valg av en potensiell far til sine barn.

Eller, de vil ihvertfall ha barn med ham. Om det er fordi de tenner på ham eller om det er barnebidraget som lokker, sier artikkelen ingenting om... :)

http://www.digi.no/php/art.php?id=390379

Lenke til kommentar

Jeg tenner ikke, blir ikke kåt av bare å se på en mann uansett oO Det MÅ være personlighet i bildet for min del... Kanskje rart for noen, men syns det funker helt fint :p Liker ikke drittsekker, liker ikke show offs, liker ikke modeller ect. De gir meg dårlige vibber, å da finner jeg dem forkastelig uansett hvordan de ser ut.. de er bare gråstein :p Så da er det veldig vanskelig å si hva jeg direkte tenner på, når det kan være så forskjellig. Tenner heller ikke på noen når jeg er i et forhold, uansett hvor mange år man er i det ^^ Begynner det å gå galt, å jeg faller for personligheten til en annen, da kan jeg bli tiltrukket... (jeg er innviklet, men er logisk egentli)

Lenke til kommentar
...Og i tillegg er det mange, MANGE jenter som er dominante i et forhold. Dette er 2007, ikke 1957.

9072077[/snapback]

Det stemmer, liker det jeg. Ellers er det jo ikke noe moro =)

Men tenk for en bekreftelese det er da, på hvor godt hun liker deg og vil holde på deg. Det er jo veldig forskjell på dominat og uforstående. Men selvfølgelig ingen tøffel heller.

Lenke til kommentar
Jeg tror at trådstarter vil at dere jenter skal fortelle om hva dere synes ser sexy ut på en gutt. Det han derimot ikke er ute etter er svar ala. "det er så forskellig fra jente til jente..", "sjarm er viktigere enn utseende.." og diskusjon om likestilling & dominans som vi heller kan ta i en annen tråd.

De fleste gutter er smertelig klar over at selvtillit og sosial status er vel så viktig som utseende, men her er White Fox ute etter hva jenter synes er pent å se på - før de har snakket med/opprettet kontakt med gutten, og uten at man vet hvor trygg han er på seg selv, hvor snill, morsom etc. han er. :)

edit: Sorine fanget essensen i trådstarters spørsmål.

Så jenter tennes faktisk av austin powers?

Austin Powers? Jeg grøsser nesten bare ved tanken på at noen skulle tennes av han.

Lenke til kommentar

En fysisk faktor som jeg vet veldig mange jenter liker godt er smale, mørke og gjerne litt mystiske øyne. Jeg merker også at jeg liker gutter som ikke snakker så mye. Ikke de som er sjenerte, men ofte de som ikke byr seg frem så mye og er mer avslappet. Det er gjerne de som har mest å komme med.

Jeg vet jeg ikke er den eneste som tenker slik, for på folkehøyskolen hadde vi en gutt som passet ganske bra til den beskrivelsen. Helt greit utseende, avslappet stil, snakket ikke så mye, men når en først pratet med ham kunne han fint holde en god samtale. Og jentene fallt som fluer.

Lenke til kommentar

Dette blir nesten som å ta en avstemning om hvilken farge som er best.

Det er umulig å få til noe svar, for alt er riktig, uansett hva folk svarer.

Det jeg kan si, er at erfaring tilsier at drømmelisten jentene lister opp har ingen betydning når de møter en mann de blir betatt av fra første stund...

"Jeg skjønner det ikke, han er jo ikke min type i det heeeeletatt lissom"

Hørt den før?

Lenke til kommentar
En fysisk faktor som jeg vet veldig mange jenter liker godt er smale, mørke og gjerne litt mystiske øyne. Jeg merker også at jeg liker gutter som ikke snakker så mye. Ikke de som er sjenerte, men ofte de som ikke byr seg frem så mye og er mer avslappet. Det er gjerne de som har mest å komme med.

9177686[/snapback]

Second that :love:

I tillegg er det utrolig digg med muskler. Men helst i bevegelse. Gjerne litt svette og litt skitt også :wee: å bli løftet på eller generelt bare å bli behandlet som om jeg er veldig liten og skjørbar er herlig. Å se en stor, sterk fyr behandle deg med ømhet er fantastisk deilig! En smule primitivt kanskje, men så er jo den slags behov ganske primitivt i utganspunktet.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jente17_*

Jeg tenner på brede skuldrer, utrolig fint og manndig.

Og hvis du trener for å få six pack må du ikke glemme og trene bryst også, ellers er det ikke sååå fint.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...