Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenner jenter på?

Anbefalte innlegg

Det er ikke å skyve under en stol at gutter "tenner" på pupper og rumpe, thighte treningsklær og joggebukser, et pent ansikt osv.

Hvor viktig er rumpe, overkropp, ansikt osv til gutta. Hva er det jenter ser etter utseendemessig. Vet jo selvfølgelig at dette varierer fra person til person, men hadde vært hyggelig med noen kvinnelige meninger.

Forhåpentligvis flest jenter som svarer her, men også selvfølgelig gutter hvis de har god kunnskap om hva jenter liker.

Beklager hvis det allerede finnes en slik tråd.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Makan til generalisering. Det er ikke alle gutter som tenner på alle de overnevnte ting, eller noen av dem. Jeg vil si at det er veldig individuelt hva jenter tenner på, akkurat som at det er individuelt hva gutter tenner på. Noen jenter digger muskler, andre liker spinkle gutter, noen liker litt kosemage, andre vil ha tynne gutter. Dette er VELDIG individuelt, hva man syntes er pent og "tenner" på.

EDIT: Dog jeg vil si at berøring er en innertier.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Makan til generalisering. Det er ikke alle gutter som tenner på alle de overnevnte ting, eller noen av dem. Jeg vil si at det er veldig individuelt hva jenter tenner på, akkurat som at det er individuelt hva gutter tenner på. Noen jenter digger muskler, andre liker spinkle gutter, noen liker litt kosemage, andre vil ha tynne gutter. Dette er VELDIG individuelt, hva man syntes er pent og "tenner" på.

9072047[/snapback]

Man vil alltid finne ting som er individuelt. Men jeg tror trådstarter vil ha fellesnevneren her. Det fins en fellesnevner for hva jenter liker. Såvidt jeg vet, så liker jenter markerte muskler. Dem liker sexy stemme, dem liker pene øyne og pent ansikt. Jeg tror dem liker høye menn, men jeg vet ikke helt, det får dem svare på selv. Og så liker dem at man er selvsikker, er dominant og kan ta vare på seg selv. Punktlighet er også en fin egenskap dem liker, tror jeg. :hmm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

...Jeg vil fortsatt påstå at berøring er en innertier på hva jenten TENNER på (å tenne på som i den erotiske følelsen av å bli opphisset av noe). Hva jenten finner tiltrekkende, så har du vel en generell liste der som jeg ikke er helt enig i. Markerte muskler er det faktisk færre jenter som tenner på enn det mange gutter tror det er. Og i tillegg er det mange, MANGE jenter som er dominante i et forhold. Dette er 2007, ikke 1957.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Du har rett i det du sier med pene øyne. Jeg vil ellers si at en fin rumpe som man bare får lyst til å ta på ikke står meg imot. Jeg vil helst at gutten skal være høyere enn meg, men det går bra dersom han er like høy. Håret trenger ikke være fullt av gele, voks eller whatever. Litt eller ingenting holder. Klærne må gjerne være litt laid back, for da kan jeg også kle meg slik, uten å føle at jeg må ha stramme bukser o.l. Men han må kunne gå i litt ordentlige klær også nå og da. Jeg kunne sikkert nevnt mye mer, men dette får holde for nå ;)

Lenke til kommentar

Det burde jo være mulig å generalisere. Jeg vil tro de fleste gutter liker jentenes feminine trekk, som er spesielt for jenter. og da er det vel logisk å tenke at jentene liker guttenes maskuline trekk, som er spesielt for gutter. Noe som sannsynligvis er ment fra naturens side, for at de to kjønnene skal bli tiltukket av hverandre.

Hvis man er kar så kanskje man har vansker for å forestille seg hva som er spesielt med gutter, men det er vel bare å se på de tingene som er forskjellig fra kjønnene. som muskelmasse, litt annerledes benbygning (kvinners hofter eller menns skuldre) og slike ting, vil jeg tro

Endret av Varen
Lenke til kommentar
...Jeg vil fortsatt påstå at berøring er en innertier på hva jenten TENNER på (å tenne på som i den erotiske følelsen av å bli opphisset av noe). Hva jenten finner tiltrekkende, så har du vel en generell liste der som jeg ikke er helt enig i. Markerte muskler er det faktisk færre jenter som tenner på enn det mange gutter tror det er. Og i tillegg er det mange, MANGE jenter som er dominante i et forhold. Dette er 2007, ikke 1957.

9072077[/snapback]

Ja visst fins det mange dominante kvinner. Hvor dominant man er i den innledende fasen av et forhold bestemmer hvilken plass man får videre i forholdet. Man MÅ gi etter for noen krav sånn at hun vet hvor hun har deg og du henne. Hun må vite at du gir etter på områder sånn at hun føler seg trygg på å kan få det hun vil ha når hun vil det. Hvis hun mangler en slik makt eller dominans, så vil det ikke fungere. Man må kompromisse. Men hvis du gir etter for hele kompromisset, da er du ikke dominant i det hele tatt, det viser at du ikke kan ta vare på deg selv. Dominans er ikke en 50-talls faktor, dominans er en viktig del i ethvert forhold. Nå var jo forresten kvinnebevegelsen i gang lenge før 50 tallet da. :roll:

Lenke til kommentar

Men jeg må jo nesten tro at det burde være noe overfladisk jenter kan bli tent på, for å bli fysisk tiltrukket av en herremann, på samme måte som jeg kan se en pen jente og prøve å forestille at hun er lettere kledd. Det ville vært overraskende for meg om jenter kun blir tiltrukket av personlighet, sosial status og selvsikkerhet, men overhodet ikke bryr seg om hvordan noen ser ut

Lenke til kommentar
Det burde jo være mulig å generalisere. Jeg vil tro de fleste gutter liker jentenes feminine trekk, som er spesielt for jenter. og da er det vel logisk å tenke at jentene liker guttenes maskuline trekk, som er spesielt for gutter. Noe som sannsynligvis er ment fra naturens side, for at de to kjønnene skal bli tiltukket av hverandre.

Hvis man er kar så kanskje man har vansker for å forestille seg hva som er spesielt med gutter, men det er vel bare å se på de tingene som er forskjellig fra kjønnene. som muskelmasse, litt annerledes benbygning (kvinners hofter eller menns skuldre) og slike ting, vil jeg tro

9072113[/snapback]

Når du sjekker opp damer i 20-30årene så blir de maskuline trekkene det som tiltrekker jenter mest. Noe som igjen er litt anderledes i tenårene og slikt.

For å gi eksempler: Kraftig/utpreget kjeveparti, sært bitt (ikke rette tenner!), muskler. Det er "nå" de virkelige handymen er best.

Angående faste ""parti"" jenter går etter så er det jo akkurat de SAMME gjengangere som hos menn: Brystparti, rompe, øyne, nese, munn, lår/legger, rygg, fettprosent (ikke tallet, men mengden), håret.

Og så til opphisselse: Riktig berøring på de rette stedene, ja!;)

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke ofte at jenter blir kåt av å se en lettkledd mann, selvom gutter kanskje tenner på å se en lettkledd kvinne. Så hva jenter tenner på, som er det opprinnelige spørsmålet har jo faktisk et fasitsvar. Berøring på de rette stedene. Hva jenter syntes er attraktivt, kommer an på jenten.

Lenke til kommentar

9072047[/snapback]

Hvorfor kommer alltid dette svaret i slike poster?

Selvfølgelig er det ikke alle jenter som tenner på det samme, og dette sier jeg jo selv i hovedposten. Det eneste jeg var ute etter var synspunkter fra jenter på forumet.

De tingene jeg har nevnt som ting som tenner gutter gjelder selvfølgelig ikke for alle, men er det inntrykket jeg har fått gjennom egne erfaringer:), kompiser og trådene her på forumet(f.eks: HVa syntes du er den mest sexy kroppsdelen osv)

Vet selvfølgelig at selvtillit og personlighet er viktig, men hovedsaklig det utseendemessige jeg er ute etter her.

Takk for alle gode svar her!

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket hadde jeg faktisk innovertiss og pupper, mao. jeg er jente. Og jeg merker selv de store variablene mellom meg og venninnene mine, derfor jeg sier at det er individuelt.

Uteendemessig så må du nesten si oss hvilken type jenter du liker. Tror ikke du scorer med solbleiket hår og solbrun hud hos en liten emojente eller en metaller/gother, liksom.

Lenke til kommentar

Jeg tror at trådstarter vil at dere jenter skal fortelle om hva dere synes ser sexy ut på en gutt. Det han derimot ikke er ute etter er svar ala. "det er så forskellig fra jente til jente..", "sjarm er viktigere enn utseende.." og diskusjon om likestilling & dominans som vi heller kan ta i en annen tråd.

De fleste gutter er smertelig klar over at selvtillit og sosial status er vel så viktig som utseende, men her er White Fox ute etter hva jenter synes er pent å se på - før de har snakket med/opprettet kontakt med gutten, og uten at man vet hvor trygg han er på seg selv, hvor snill, morsom etc. han er. :)

edit: Sorine fanget essensen i trådstarters spørsmål.

Endret av Tiamin
Lenke til kommentar

Øyne og ansiktstrekk er for min del viktigere enn både høyde og muskler, egentlig. Syntes de to tingene kan fange litt av personens personlighet, dermed med at noen har litt røffe ansiktstrekk med snille øyne. Hvordan man tolker det er opp til mine erfaringer med folk sine ansikt, og det er litt kos når man ser ting man liker ved en person, allerede før man får kontakt. Folk som ser snille ut er ofte nettopp det.

Lenke til kommentar
Folk som ser snille ut er ofte nettopp det.

9073806[/snapback]

Kunne vært litt morsomt og litt skremmende å hørt hva forskjellige jenter synes om utseendet mitt. Hadde jeg vært snill? Ond? Creepy? Jeg er seriøs altså. Det hadde faktisk vært morsomt. Som regel får man bare servert en hvit løgn om denslags.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...