cool_boy Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jeg har et msi 845PE hovedkort og i bios kan man klokke cpu'n(selvsagt) og det står load bios high performance,men at dette kan medføre stabilitets problemer osv.. :-? men hva har den instillingen å si for mitt system: p4 1,7ghz 512mb twinmos pc3200 ddr pov gf 4 ti4200xp +++ hvor mye er high performance? vil hele pc'n kunne gå til h****** pga. dette? :o hva er forresten beste instilling på ram(ddr) i biosen? håper noen kan svare.. hilsen cool_boy Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 og en ting til: hva er hoved grunnen til at pc'n "fryser" og bare klikker...blir helt låst lissom? er det dårlig kjøling,lite vcore,max overklokking eller hva er mest sannsynelig? hva bør jeg gjøre? jeg bruker fuzzy logic til å klokke med..brukte bios før men har gått over til dette.. men kan det være en grunn til at den fryser? fordi den plutselig blir klokka inni windows kom med tips og svar.. cool_boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå