Gå til innhold

Ny tlf, noen forslag?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå en SE K800i mobiltelefon som jeg har hatt i ca ett år nå og gjerne vil bytte ut. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.

Telefonen blir kjøpt med youngtalk abonnement og bør ikke være av de helt dyreste. Jeg vil gjerne ha en telefon som ihvertfall ikke er dårligere enn den k800i mobilen som jeg har nå. Helst bedre. Liker veldig godt kameraet på den jeg har nå så det bør være minst like godt.

Noen som har noen forslag?

Alle forslag mottas med takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På Netcom.no får du Sony Ericsson W610 med Young Talk til 1 kr. Om det ikke er billig så vet ikke jeg ;) Like god som k800 syns jeg absolutt den er,kameraet er også veldig godt etter min mening.

9071773[/snapback]

Ja jeg har sett på denne men føler ikke det er den rette telefonen for meg. Har prøvd den litt her hjemme pga et familiemedlem som har den og syns ikke den var så veldig bra... Da liker jeg bedre k800.. :)

Har sett litt på S500I, noen som har noen erfaringer med denne?

Noen andre bra telefoner der ute? ;P

Endret av mobil_jenta
Lenke til kommentar

Jeg har også sett litt på SE T650i. Synes den så litt kul ut. Noen som vet noe om den?

Har også sett litt på noen mobiler fra nokia men syns mange av dem er så store... Noen som har forslag til nokia tlf (eller andre merker) som har det jeg vil ha og som ikker er så stor? :p

Lenke til kommentar
Er det noen andre bra mobiler som er på markedet nå eller som er rett rundt hjørnet som dere kan anbefale?

9079617[/snapback]

Vel, siden du liker kameraet så godt så er det ikke så fryktelig mange andre som kan hamle opp med den. Kan liste opp noen som har tilnærmet det samme eller bedre.

- Nokia N73

- Sony Ericsson T650

- Samsung U600

- Samsung U700

Du hadde jo sett på T650 litt og den kommer nok i slutten av denne måneden.

Spesifikasjoner

Lenke til kommentar
Er det noen andre bra mobiler som er på markedet nå eller som er rett rundt hjørnet som dere kan anbefale?

9079617[/snapback]

Vel, siden du liker kameraet så godt så er det ikke så fryktelig mange andre som kan hamle opp med den. Kan liste opp noen som har tilnærmet det samme eller bedre.

- Nokia N73

- Sony Ericsson T650

- Samsung U600

- Samsung U700

Du hadde jo sett på T650 litt og den kommer nok i slutten av denne måneden.

Spesifikasjoner

9079649[/snapback]

Ok. Jeg har hørt mye dårlig om samsung tidligere, er samsung U600 og U700 noe bra mobiler da? Har hørt mye om at det er dårlige mobiler med dårlig batteritid og forskjellig... :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...