Gå til innhold

Hvem synes du var best på E3 i år?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Ja, hvem synes du viste oss flest interesante ting på E3 i år?

 

Selv synes jeg Nintendo, Mario Kart ser utrolig stilig ut, likte også det rattet vi får med. Synes også det var herlig med nye filmer av Super Mario Galaxy, ser jo utrolig morsomt ut :dribble: Var også stilig med demonstrasjon av Metroid Prime 3, har aldri vært noen Metroid fan, men dette ser jo ganske kult ut :)

Likte godt at de la ut trailere, bilder, info osv.. på sidene sine, fikk vite mye forskjellig hele tiden.

 

Skjønner ikke helt hvorfor så mange var missfornøyde med Nintendo, pressekonferansen var boring, men all infoen etterpå var elsk. Likte også veldig godt at de la ut Paper Mario på VC som en avslutning, det skal lastes ned :dribble:

 

Synes også MS var flinke, blir digg med Video MP :)

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony var meir mennesklige i år. Det var stor pluss. Godt gjennomført konferanse.

Sjølv om home vinklinga var vel cheesy.

Microsoft sin var pakka med godsaker - men ingen overraskelsar. Heilt greit.

 

Nintendo sin var ubrukelig. Keisam, og berre The Reggienator som stod og pjatta. Zzznoooore.

 

Beste på E3 for min del, definitivt 20 minutts demoen av Mass Effect på Gamespot. Heilt fantastisk.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Først og fremst blei eg ekstremt skuffet ove Nintendo, altfor mye skryt og vissvass. Heile konferansen var går og kjedelig, dog den gledelige nyheten om Mario Kart reddet heile greiene fra fullstendig skandale. Synd i og med at Nintendo var heilt knall i fjor.

 

MS og Sony kom veldig likt ut føler eg, men eg heller muligens mot Sony sin mtp. MGS4 og den Killzone 2. Begge to var meget underholdende og gjennomført ihvertfall.

Lenke til kommentar

Som de fleste andre sier, er jeg enig i at Nintendo sin konferanse var full av unødvendig skryt og lite intressant innhold. Og jeg er utrolig lei hele "Reggienator".

 

MS sin konferanse var ikke like bra som den de hadde i fjor mener jeg, men den var veldig bra, og det ble vist hvor sterke titler Xbox 360 får, med tanke på at de kun fokuserte på dette året. SONY sin tok seg veldig opp etter i fjor, og var like bra som MS sin denne gangen :)

Lenke til kommentar
MS og Sony lå ganske tett synes jeg.

 

Den Madden-kommentaren MS kom med var jo komisk, " Twice as fast!!", jeg vil ikke si at spill i 60 fps går dobbelt så fort som 30 fps. Da tenker jeg spoling. :p

9072963[/snapback]

 

Det viser seg at Madden til PS3 kommer med 60 fps :)

Madden 08 Dev - PS3 Version will run at 60 fps.

Kilde

Ser ut som NCAA blir 30 fps på PS3 :)

Lenke til kommentar

MS hadde jo nesten ikke noe nytt, men det de har denne høsten er ganske imponerende, helt klart de beste spillene denne høsten. Men Sony hadde nok den beste E3, de hadde den største fremgangen, var veldig imponert over ydmykheten til Sony.

 

Nintendo var vel ganske forferdelig, men de kommer jo til å selge som bare det uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...