LucarioX Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ja, hvem synes du viste oss flest interesante ting på E3 i år? Selv synes jeg Nintendo, Mario Kart ser utrolig stilig ut, likte også det rattet vi får med. Synes også det var herlig med nye filmer av Super Mario Galaxy, ser jo utrolig morsomt ut Var også stilig med demonstrasjon av Metroid Prime 3, har aldri vært noen Metroid fan, men dette ser jo ganske kult ut Likte godt at de la ut trailere, bilder, info osv.. på sidene sine, fikk vite mye forskjellig hele tiden. Skjønner ikke helt hvorfor så mange var missfornøyde med Nintendo, pressekonferansen var boring, men all infoen etterpå var elsk. Likte også veldig godt at de la ut Paper Mario på VC som en avslutning, det skal lastes ned Synes også MS var flinke, blir digg med Video MP Hva synes dere? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nintendo sin var helt klart den værste men var veldig close mellom Sonys og MS sin. Begge to viste mye godsaker, såpass mye att jeg hoppet og har kjøpt meg en PS3 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 hehe...gratulerer med ny ps3. nei eg syntes sony sin var best med tanke på deira prestasjon i fjor, alt virka meir gjennomtenkt og stilfult, og dei virka ikkje så arrogante og formelle denne gangen. men peter moores framføring var jo vittig.: Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Sony var meir mennesklige i år. Det var stor pluss. Godt gjennomført konferanse. Sjølv om home vinklinga var vel cheesy. Microsoft sin var pakka med godsaker - men ingen overraskelsar. Heilt greit. Nintendo sin var ubrukelig. Keisam, og berre The Reggienator som stod og pjatta. Zzznoooore. Beste på E3 for min del, definitivt 20 minutts demoen av Mass Effect på Gamespot. Heilt fantastisk. Endret 14. juli 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Først og fremst blei eg ekstremt skuffet ove Nintendo, altfor mye skryt og vissvass. Heile konferansen var går og kjedelig, dog den gledelige nyheten om Mario Kart reddet heile greiene fra fullstendig skandale. Synd i og med at Nintendo var heilt knall i fjor. MS og Sony kom veldig likt ut føler eg, men eg heller muligens mot Sony sin mtp. MGS4 og den Killzone 2. Begge to var meget underholdende og gjennomført ihvertfall. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 "Riiidge Racer" kommentaren var så bra at jeg vipper over på Sony! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Synes Sony og MS var ganske jevnt, men heller greit mot sony sin denne gang = ) Nintendo sin var bare ..... mario kart redda det fra å bli en komplett katastrofe som flere nevner = ) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 MS og Sony lå ganske tett synes jeg. Den Madden-kommentaren MS kom med var jo komisk, " Twice as fast!!", jeg vil ikke si at spill i 60 fps går dobbelt så fort som 30 fps. Da tenker jeg spoling. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Som de fleste andre sier, er jeg enig i at Nintendo sin konferanse var full av unødvendig skryt og lite intressant innhold. Og jeg er utrolig lei hele "Reggienator". MS sin konferanse var ikke like bra som den de hadde i fjor mener jeg, men den var veldig bra, og det ble vist hvor sterke titler Xbox 360 får, med tanke på at de kun fokuserte på dette året. SONY sin tok seg veldig opp etter i fjor, og var like bra som MS sin denne gangen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 MS og Sony lå ganske tett synes jeg. Den Madden-kommentaren MS kom med var jo komisk, " Twice as fast!!", jeg vil ikke si at spill i 60 fps går dobbelt så fort som 30 fps. Da tenker jeg spoling. 9072963[/snapback] Det viser seg at Madden til PS3 kommer med 60 fps Madden 08 Dev - PS3 Version will run at 60 fps. Kilde Ser ut som NCAA blir 30 fps på PS3 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Synes ikke Nintendos konferanse var så veldig bra jeg heller så det er sagt, synes bare allt snackset fra SMG var utrolig digg Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 var ikke veldig imponert over Nintendo på E3, men det var bra de kom ut med releasdates og nye filmer. Det beste syntes jeg var COD4, brothers in arms HH, MOH airborne og Assiassins Creed... Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvor får man sett disse? Gjerne i fin kvalitet. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) har sett sony sin konferanse og litt ms. må si det var spennende å se på sony sin mange nye kule filmklipp. cod4, A-creed, killzone2, pluss mange andre = nydelig Endret 14. juli 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 lektroluv: Ikkje den aller beste kvaliteten, men greit nok: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=797533 Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 MS hadde jo nesten ikke noe nytt, men det de har denne høsten er ganske imponerende, helt klart de beste spillene denne høsten. Men Sony hadde nok den beste E3, de hadde den største fremgangen, var veldig imponert over ydmykheten til Sony. Nintendo var vel ganske forferdelig, men de kommer jo til å selge som bare det uansett Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hvor får man sett disse? Gjerne i fin kvalitet. 9073325[/snapback] På GameTrailers.com Velg de videoene det står GTHD på... Her er link til en av videoene: http://www.gametrailers.com/player/21742.html Endret 14. juli 2007 av Kryptonite Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har fått inntrykk av at majoriteten her var skuffet over Nintendo gitt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Helt klart Super Mario Galaxy! Akkurat som i fjor. Ellers vil jeg si at Metroid Prime 3: Corruption fortsetter å se knallbra ut, og Forever Blue overrasket en del. Og Call of Duty 4: Modern Warfare virker enda mer lovende etter nye gameplay-klipp. Gleder meg! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Og Call of Duty 4: Modern Warfare virker enda mer lovende etter nye gameplay-klipp. Gleder meg! 9073548[/snapback] ja, ble faktisk overraska der. så veldig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå