Gå til innhold

[LOTRO]Hvilken level er du i?

Anbefalte innlegg

Level er du i?Tenkte jeg kunne lage et Emne om hvem level folk er i :D

Jeg er i level 14 ! Har bare spilt i 4 og 1/2 time® :!: Haha.. Jeg har en venn som er i level 25 så vi tar oppdrag sammen ;P Kommer fort opp i level jeg da! Level er du i da? Du kan også skrvie Navne, om du er en av alvene, mennene, Dvergene osv. og hvordan type.. Magi typen osv. Om du gidder kan du også oppdratere her inne, så når du kommer i level bare redigerer du det du hadde skrivd fra før av. Du kan også skrive hvordan sverd du har, hvor du er mest osv.

Edit: "Hvilken" :!:

PS: Noen som har et nytt navn til Emnetittelen ??

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i level 11 ! Har bare spilt i 3 timer  :!: Haha.. Jeg har en venn som er i level 25 så vi tar oppdrag sammen ;P Kommer fort opp i level jeg da! Level er du i da?

9071470[/snapback]

For å rette opp, det heter "hvilken" level du er i. Ikke "hvem" level er du i :)

Lenke til kommentar

Jeg er i level 11 ! Har bare spilt i 3 timer  :!: Haha.. Jeg har en venn som er i level 25 så vi tar oppdrag sammen ;P Kommer fort opp i level jeg da! Level er du i da?

9071470[/snapback]

For å rette opp, det heter "hvilken" level du er i. Ikke "hvem" level er du i :)

9071475[/snapback]

Hehe, skulle akkurat til å rette på det jeg og :thumbup:

Lenke til kommentar
Telletråd, blir nok stengt. Jeg er lvl 36 da. Mye bedre enn x672 og. han greide å wipe meg i great barrows, når han var lvl 45 eller noe. Jeg var lvl 20 da :p

9075196[/snapback]

Er jo ikkje min feil at du ikkje tålte meir enn ett slag før du daua...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...