Poldi Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hallo'n der ute... Bestilte meg ein mobil tlf hos PS i går , betalte med visa ... Har enda ikkje fått noen mail fra dei som forteller at ordre er ok , inne på Ps sine sider sier dei at ordren min er til godkjenning... Skal da så lang tid ? Pengene er reservet på konto ........... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 du må huske på at det er helg nå vet du Du får vente til Mandag og ordner det seg ikke da kan du ringe. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Når i går (fredag)? 23.59? Hehe... ta det med ro. Det er som sagt helg ja. Den blir nok godkjent rett over helga, altså i morgen mandag. Når det står til godkjenning på dine sider er jo alt i orden, så jeg forstår ikke hva problemet er. Visareservasjon går automatisk. Reservasjon er ikke det samme som trekk så på dette området kan du også bare slappe helt av. Bare husk å sjekk at du har skrevet inn rett e-mail adresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå