Pål-Espen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nå har jeg bestilt en HTC Touch er det mulig å få på kart/GPS på den? hvordan? og eventuelt andre programmer jeg kan få tak i til denne telefonen vet egentlig nesten ingenting om denne telefonen og er vanskelig å finne info så jeg trenger litt hjelp her hvilke programmer kan jeg få tak i til den? hvordan legger jeg de inn på mobilen? hvor finner jeg programmene? hvordan får jeg GPS på den? Lenke til kommentar
rosinbolle Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Nå har jeg bestilt en HTC Toucher det mulig å få på kart/GPS på den? hvordan? og eventuelt andre programmer jeg kan få tak i til denne telefonen vet egentlig nesten ingenting om denne telefonen og er vanskelig å finne info så jeg trenger litt hjelp her hvilke programmer kan jeg få tak i til den? hvordan legger jeg de inn på mobilen? hvor finner jeg programmene? hvordan får jeg GPS på den? 9071082[/snapback] Jeg tror dette er hovedsiden for HTC Touch http://www.htctouch.com/ Her tenker jeg du finner det meste der er å vite om telefonen og gps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå