Sultana007 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hei Jeg er den første generasjonen i familie som skal ta lappen og kjøpe bil. Vi har aldri trengt å kjøpe bil siden vi bor midt i by'en sier far'n min så spør jeg hvorfor har naboe'ne bil da ? blir helt stille.. så jeg kan komme med dumme spm her i forum'e siden jeg veit ikke noe om bilen Spm mitt er angående Batterie.. Hvordan lader man batterie i bilen ? kjøper man batteri når det er brukt opp eller hvordan er det?? Endret 14. juli 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 batteri lades opp mens du kjører. i utgangspunktet er den egentlig bare til å starte bilen og evt. hvis du vil høre på radio mens du kanskje venter på parkeringsplassen...... går den i stykker, kjøper du nytt (i mange tilfeller ferdig oppladet)..... Lenke til kommentar
Varen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Også må det vel presiseres at et bilbatteri kan lades opp med noen klyper som man klyper på dem. Så du trenger ikke kjøpe nytt hvis det går tom for strøm. Men det går vanligvis bare tom for strøm hvis det er noe galt med bilen eller batteriet Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 he he.... og disse klyper som man klyper på dem, ser ut sånn: http://www.biltema.no/products/product.asp...1&iItemId=89308 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Også må det vel presiseres at et bilbatteri kan lades opp med noen klyper som man klyper på dem. Så du trenger ikke kjøpe nytt hvis det går tom for strøm. Men det går vanligvis bare tom for strøm hvis det er noe galt med bilen eller batteriet 9071125[/snapback] ...eller hvis man glemmer å slå av lysa når man parkerer bilen. Det klarte jeg første dagen med min "nye" bil i fjor sommer... Pantera Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 aha nå skjønner jeg Tusen Takk får alle svarene !! Til Mod : skal ha bedere Emnetittelen neste gang.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg