bkf_94 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hei......... Jeg er på en episode der jeg skal drepe 3 kaniner for en som heter 'Calm Water' jeg har tatt 2 men finner ikke den siste, er det et spesielt sted den gjemmer seg? Endret 15. juli 2007 av bkf_94 Lenke til kommentar
Varen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det står på minimapet hvor du skal dra. De gjemmer seg i busker, så det er bare å sjekke alle buskene rundt det stedet hvor den siste skal være Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Det står på minimapet hvor du skal dra. De gjemmer seg i busker, så det er bare å sjekke alle buskene rundt det stedet hvor den siste skal være 9071078[/snapback] takk jeg ser noen røde prikker i kanten på Minimapet jeg har sjekket alle buskene tusen ganger, disse kanine leker en slags syk lek med meg Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Tusen takk jeg fant kaninene, for 10 minuttter siden (før jeg postet dette emnet) prøvde jeg å dra til de røde prikkene men kom liksom aldri frem så jeg var på et sted hele tiden Endret 14. juli 2007 av bkf_94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå