Gå til innhold

Bra å game på bærbar?

Eldy

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt ny bærbar som for det meste skal brukes til gaming og nedlasting (HEL80i+ Logitech G5). Jeg spiller mye cs og lurte på hvordan tastaturet på de bærbare blir å spille cs med? Kommer f.eks touchpadden i veien når man bruker tastaturet i cs? :S

Takk for svar!!

Endret av ela018
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Touchpaden kan du på de aller fleste pc'er deaktivere!

Eg har det f.eks slik at når eg kobler til en ekstern mus via USB så deaktiveres touchpaden automatisk, og motsatt når eg napper USB musen ut...

FN knappen kan til tider være litt forvirrende da dette jo er en knapp som ikke er der på eksternt tastatur, men du venner deg nok fort til dette tror eg! Ellers er det jo ingen praktisk forskjell på layouten på en bærbar kontra et eksternt tastatur!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg har spillt i flere år nå med bærbar. funker helt fint, men det hender at touchpadden kommer i veien ja (men somsagt, den kan slås av) Ellers så er jo knappene i flere tilfeller litt forskjellig utformet fra et vanlig tastatur, men det tar kun 1 uke å venne seg til:)

Det trasige med bærbar er jo at man somregel ikke kan bytte grafikk slik at man må bytte maskin annen hvert/tredje år.

Men ufattelig enkel å ta med på LAN!

Lenke til kommentar
Jeg har spillt i flere år nå med bærbar. funker helt fint, men det hender at touchpadden kommer i veien ja (men somsagt, den kan slås av) Ellers så er jo knappene i flere tilfeller litt forskjellig utformet fra et vanlig tastatur, men det tar kun 1 uke å venne seg til:) 

Det trasige med bærbar er jo at man somregel ikke kan bytte grafikk slik at man må bytte maskin annen hvert/tredje år.

Men ufattelig enkel å ta med på LAN!

9071189[/snapback]

Det er en av grunnene til at jeg kjøper bærbar ;3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...