tom watt Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det blir nok litt for mye for en data anal fabet som meg. heh, husk lube om det skulle gå for fort. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Her er mitt lommelyktbilde: Exif: ISO: 50 brennvidde: 70 mm. blender: f/4 lukkertid: 51,6 sek. Endret 14. juli 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Litt anerledes bruk enn det trådstarter hadde tenkt seg, men en veldig effektiv bruk av lommelykt. Lekkert lyssatt, og resten avstår jeg fra å kommentere. Er det greit at jeg laster det ned? Oi, for sent å stille det spørsmålet... Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Litt anerledes bruk enn det trådstarter hadde tenkt seg, men en veldig effektiv bruk av lommelykt. Lekkert lyssatt, og resten avstår jeg fra å kommentere. Er det greit at jeg laster det ned?Oi, for sent å stille det spørsmålet... 9075092[/snapback] Å, trodde det var generelt bilder kun belyst med lommelykt og lang lukketid som var kriteriet jeg. Last ned om du vil du :-) Endret 14. juli 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Meget bra lyssetting på det bilet, hvor mange lykter brukte du? Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Meget bra lyssetting på det bilet, hvor mange lykter brukte du? 9075109[/snapback] En lykt fra Ikea til 10kr, samt solblender i papp for å få mer rettet lys og softet glasset på lykten med teip. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Rimelig harry spør du meg. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Eg måtte prøve dette eg og. Resultat: Og ein liten smiley til slutt: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Rimelig harry spør du meg. 9075123[/snapback] Glamour er jo glamour, så hvis det ikke er harry, så er det ikke skikkelig glamour De siste eksperimentene var av bedre klasse enn de tidligere. Litt mer trening med penselen, så får du til noe skikkelig. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Rimelig harry spør du meg. 9075123[/snapback] Glamour er jo glamour, så hvis det ikke er harry, så er det ikke skikkelig glamour De siste eksperimentene var av bedre klasse enn de tidligere. Litt mer trening med penselen, så får du til noe skikkelig. 9075145[/snapback] Glamour?? Harry?? Javell... Dette er nå et Akt bilde i mine øyne. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 He he, akt er det, men også temmelig glam. Jeg synes det til og med er sexy, og som nicket mitt antyder så må jo det være en normal følelse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg syntes det var et veldig fint aktbilde, men glamour er det nok og. Og glamour skal være litt harry. Et veldig fint bilde, dog. Jpettersen: Bra forsøk, litt mer øving nå, så skal du se at den sitter. Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Glamour?? Harry?? Javell... Dette er nå et Akt bilde i mine øyne. 9075167[/snapback] Et lekkert sådan i mine amatør øyne Går det an å få det i wallpaperstørrelse? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Et par lommelyktbilde eg tok for nokre år sidan. Har ikkje dirkete prøvd å tegne så mykje men heller prøvd å skape eit mønster eller noko anna lurt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På bilde 2 har eg brukt ei lommelykt som eg stappa oppi ei vinflaske (om eg huskar rett) for å få ein litt anna farge på lyset. Dersom du ser godt etter så ser du kanskje vikingskipet som vert angripe av ein drage?? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Et par lommelyktbilde eg tok for nokre år sidan. Har ikkje dirkete prøvd å tegne så mykje men heller prøvd å skape eit mønster eller noko anna lurt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På bilde 2 har eg brukt ei lommelykt som eg stappa oppi ei vinflaske (om eg huskar rett) for å få ein litt anna farge på lyset. Dersom du ser godt etter så ser du kanskje vikingskipet som vert angripe av ein drage?? 9077447[/snapback] Stilig abstrakte bilder det der Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Abstrakt foto er noe av det vanskeligste en fotograf kan begi seg inn på, men i det første eksemplet klarte du i alle fall å lage noe som er dekorativt. Det er lettvint, men like fullt dekorativt og effektiv. Det andre syntes jeg ikke noe om. Det virker amatørmessig med de uklare fyrverkerilignende strekene i forhold til ditt første forsøk. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Abstrakt foto er noe av det vanskeligste en fotograf kan begi seg inn på, men i det første eksemplet klarte du i alle fall å lage noe som er dekorativt. Det er lettvint, men like fullt dekorativt og effektiv.Det andre syntes jeg ikke noe om. Det virker amatørmessig med de uklare fyrverkerilignende strekene i forhold til ditt første forsøk. 9077509[/snapback] Hehe... Er egentlig rimelig enig. Men det er også berre leik frå nokre år tilbake, men er det einaste eg har som kunne posta i denne tråden, så kunne jo komme med mitt bidrag som er litt annaleis enn dei eg har sett her tidligare. Ville nok gjort det på ein anna måte, men desse vart tatt med eit Canon Ixus 400 15s lukkartid mens eg sat på senga med ei lommelykt og eksprimenterte med kva som kunne fungere. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Et bilde jeg ble ganske fornøyd med: Her er et annet: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Det siste har heilt klart noko for seg. Det var egentlig skikkelig stilig etter mi meining. Det første blir litt "spøkelsesaktig" med ansikta som heng i lufta, litt rotete. Likte det siste best. Ser ut som at det er ein plan med bildet. Endret 17. juli 2007 av archanios Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Syntes det første var best, nr2 så litt for enkel ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå