Gå til innhold

Diktafon til forelesninger

Plug

Anbefalte innlegg

Trenger en duppeditt til å ta opp forelesninger. Men hva skal jeg kjøpe - ny mobil, mp3 spiller, minidisc, eller en ren diktafon?

Har hørt at de innebygde mikrofonene på f.eks. mp3 spillere ikke er spesielt bra, og at jeg kan risikere å få ubrukelig lyd. Må jeg ha muligheter for ekstern mikrofon?

Har sett på en del mp3 spillere på nettet nå, og etter det jeg forstår er det langt fra alle de nyeste spillerene som har mikrofon/mikrofoninntak.

Kan man bruke bluetooth som mikrofon?

Ellers har jeg egentlig ikke bruk for noe avanserte greier (eks gps, videofremviser, etc...) men når jeg først kjøper noe, kan det jo være noe bra. I tillegg er det jo greit å ha alt samlet i en dings...

Noen som har noen erfaringer/ideer/gode tips? Gjerne på konkrete varer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke så veldig mye erfaring med dette, men en jeg kjenner bruker iPod nano (mikrofon er tilleggsutstyr) til å ta opp forelesninger m.m. Dette funker etter det jeg har hørt av opptak ganske så bra.

Har diktafonfunksjon på mobilen min, men har ikke brukt denne enda, så kan ikke si så mye om det (den har forøvrig GPS også og kjører windows mobile 6). Det er en Eten X500+ som jeg har hatt en drøy uke nå og jeg er ganske fornøyd med den.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har ikke så veldig mye erfaring med dette, men en jeg kjenner bruker iPod nano (mikrofon er tilleggsutstyr) til å ta opp forelesninger m.m. Dette funker etter det jeg har hørt av opptak ganske så bra.

Har diktafonfunksjon på mobilen min, men har ikke brukt denne enda, så kan ikke si så mye om det (den har forøvrig GPS også og kjører windows mobile 6). Det er en Eten X500+ som jeg har hatt en drøy uke nå og jeg er ganske fornøyd med den.

9082085[/snapback]

Skaff deg noe som kan ta imot teleslyngelyden så tar du opp på nøyaktig hva du vil.

Simen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...