Kentinho Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Merker at 360'en er litt treig i menyene og slikt nå. Har lest at man må slette cache, eller noe. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 To perform the function, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?" Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Sletter vel ikke noe fra harddisken som f.eks savinger og demoer? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du sletter også gameupdates, men dette har ikke så mye å si, men dette vil gjøre så at de fleste gamesavene dine ikke funker før du har oppdatert spillene igjen. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 dette forklarer hvorfor Xbox'en var så treg. Nå har jeg sendt den inn og venta i over en måned :!: Gjør dette så fort jeg får den igjen. Takker Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 er det noe risiko ved og gjøre dette? kan hele maskinen klikke helt liksom? Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 jeg tviler sterkt på at det er noen risiko. hvis noe går galt, bare ringer du kundeservice og forlanger ny 360 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 hehe jo kan jo det bare litt rape og sitte uten xbox i noen måneder. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvis man opplever problemer med enkelte spill kan man også bare holde inne A knappen før spillet starter opp så fjerner den cache for det spesifikke spillet. Jeg hadde masse hickups i Crackdown når den nye updaten kom ut, og dette fikset ihvertfall problemet for min del. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Hvis man opplever problemer med enkelte spill kan man også bare holde inne A knappen før spillet starter opp så fjerner den cache for det spesifikke spillet. Jeg hadde masse hickups i Crackdown når den nye updaten kom ut, og dette fikset ihvertfall problemet for min del. 9076169[/snapback] Eg har en del problemer med Oblivion, treigt i menyene og slikt. kansje eg skulle prøve og slette den for bare det spillet da Endret 15. juli 2007 av gas Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvis man opplever problemer med enkelte spill kan man også bare holde inne A knappen før spillet starter opp så fjerner den cache for det spesifikke spillet. Jeg hadde masse hickups i Crackdown når den nye updaten kom ut, og dette fikset ihvertfall problemet for min del. 9076169[/snapback] Eg har en del problemer med Oblivion, treigt i menyene og slikt. kansje eg skulle prøve og slette den for bare det spillet da 9076227[/snapback] Dette var et problem hos meg også, men det jeg gjorde var rett å slett å slette cachen og så ikke instalere updaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå