burger`n Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Skulle hatt et headset. Det er så vanskelig å finne som har surround og som er på lager. Noen som har et par som kan anbelfales? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 kanskje lettere å kjøpe et creative lydkort som gir surround i alle headsett Se her: http://no.europe.creative.com/shop/categor...guage=14&cate=2 De selger også øreklokker i div prisklasser: http://no.europe.creative.com/shop/welcome.asp?category=95& Lurer på å handle sjøl, så jeg fant fram siden deres i dag Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 kanskje lettere å kjøpe et creative lydkort som gir surround i alle headsett 9073076[/snapback] Ville nok heller satset på skikkelige hodetelefoner beregnet for surround. Uansett lydkort har standard hodetelefoner kun mulighet for en kanal til hvert øre, alt annet blir kun en effekt og ikke noe reelt. Medusa Speedlink tror jeg skal være ett par som er veldig bra.... hvis jeg husker navnet riktig da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Takk for svar. Jeg søkte på Medusa Speedlink, men produktet ser ut til å være utgått Jeg har ikke tatt hensyn til utenlandske sider ettersom jeg foretrekker å kjøpe fra norske. Jeg fant imidlertid et fra microplex som jeg tror jeg satser på. Svinedyre så jeg håper de svarer til forventingene. Endret 15. juli 2007 av Soft_and_tender Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Kan du legge ut link til de? Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 *kremt* mente i grunn i entall, altså et par hodetelefoner eller et headset. Om det er riktig gramatisk formulert aner jeg ikke. Var en smule fyllesjuk i dag tidlig og da går det i ball Anyway, her er LINKEN De har også to fra Zalman til 1/3 av prisen, men det er med 5.1. Dessuten hadde jeg akkurat fått lønn og skulle på fest og var i lykkerus så jeg ga blaffen prisen. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Dårlig valg vil jeg si.. Har hørt utrolig mye dritt om de der.. Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 hmm ok. det var i så fall synd. De er iallfall på vei nå, får dem sikkert på onsdag eller torsdag. suger de får jeg heller returnere dem på angreretten, men jeg trodde microplex kun hadde kvalitetsprodukter. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 16. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 kanskje lettere å kjøpe et creative lydkort som gir surround i alle headsett 9073076[/snapback] Ville nok heller satset på skikkelige hodetelefoner beregnet for surround. Uansett lydkort har standard hodetelefoner kun mulighet for en kanal til hvert øre, alt annet blir kun en effekt og ikke noe reelt. Medusa Speedlink tror jeg skal være ett par som er veldig bra.... hvis jeg husker navnet riktig da 9073092[/snapback] Kan ikke helt se forskjellen på de 2 løsningene. Enten er det forsinkelse i hodetelefonene, eller på lydkortet, som lager en surrounsdeffekt. Kanskje t.o.m. begge deler? Tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå