Bjorneviken Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei, er det noen som vet om eit program som kan f.eks stoppe video når det sjer en bevegelse på sjermen/filmen ? Takk ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei, er det noen som vet om eit program som kan f.eks stoppe video når det sjer en bevegelse på sjermen/filmen ? Takk ! 9070738[/snapback] Kan du forklare det litt bedre, jeg forstår ikke helt hva du mener. Lenke til kommentar
Bjorneviken Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Hei, er det noen som vet om eit program som kan f.eks stoppe video når det sjer en bevegelse på sjermen/filmen ? Takk ! 9070738[/snapback] Kan du forklare det litt bedre, jeg forstår ikke helt hva du mener. 9070742[/snapback] ja skal prøve... sitte å ser på ein overvåknings video som det ikke sjer noe på... så lurte eg på om det fanst eit progamm som stopper videoen når det sjer en bevegelse innpå videoen eller sjermen for den del... fårstår du det bedre...? e ikkje go å forklara... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hadde det ikke vært bedre med bevegelses sensor til kameraet som gjør at kamera starter å ta opp når det er bevegelse? Lenke til kommentar
Bjorneviken Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Hadde det ikke vært bedre med bevegelses sensor til kameraet som gjør at kamera starter å ta opp når det er bevegelse? 9070766[/snapback] jo kansje det....er ikke det vasnkeli å få tak id a ? Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Akkuratt det tommythegun sa var litt smart: Hadde det ikke vært bedre med bevegelses sensor til kameraet som gjør at kamera starter å ta opp når det er bevegelse? Hvordan program? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hvis du søker på "motion detection webcam" i Google, skulle jeg tro du fikk noen treff. Jeg har brukt dette: http://www.uticasoft.com/products/ubroadcast.htm Men husker ikke i farten om det er motion detection i den programvaren. Endret 14. juli 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå