Dahl Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Siberia Neckband er en oppgradert versjon av de populære Siberia-hodesettene, beregnet for spillere. Les mer Lenke til kommentar
plaank Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mulig jeg misforsto teksten nå, men er det ikke Icemat som produserer Siberia serien, mens det er Steelpad som lager Steelsound? Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mitt Siberia headsett er fra Icemat, enten så er det en leif, eller så har serien blitt kjøpt opp. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Siberia er det beste headsetet jeg har hatt noen gang. Greit å slippe den bøylen over hodet Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Det så jo egentlig ganske så bra ut! Bare det tåler mere enn originalen og så.. Til dere som lurer, Steelseries eier Icemat. Altså, Steel produserer Icemat sine produkter og slike ting.. Endret 14. juli 2007 av torenym Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Mitt Siberia headsett er fra Icemat, enten så er det en leif, eller så har serien blitt kjøpt opp. 9071084[/snapback] Icemat og steelseries eies av de samme folka. Endret 14. juli 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har et Icemat Siberia, brukte det tilbake i mine spilledager, kunne ikke tenke meg å kjøpe noe nytt Siberia sett. Ikke for at de er dårlige, men setter andre krav nå. Det så jo ikke så verst ut, men det viktigste vet jeg ikke, hvordan det høres ut Lenke til kommentar
Forge Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ja, JA, JAAA! Jeg har hatt et Siberia-headset en stund nå, og selv om jeg er kjempefornøyd med lyd såvel som comfort, er det at mikrofonen ikke er festet til selve headsetet et stadig tilbakevendene irritasjonsmoment. Venter spent på dette. Lenke til kommentar
techs Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Mic fastmontert på kabeln her i huset Er det samme elementer som i det gode gamle Siberia er det sikkert et godt headsett. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, den pokkers micen på det gamle siberia headsettene er jo helt forkastelig. Enten er ledningen i veien eller så vil den ikke henge der den skal eller så klarer jeg rett og slett å rote den bort. Ja til fastmonterte miccer Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 miccen på siberia er fin fin spør du meg. det fulgte med borrelåsteip. tok ikke lange tia å finne ut hvordan den skulle brukes. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Borrelåsteip? hmm, den forsvant for lenge siden. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da har Steelseries begynt å ta pre-orders på disse vidunderheadsettene. Prisen er stiv. 89.99 EURO det vil si 700 norske kroner. Dette er + shipping hvis du er utolmodig og pre-ordrer fra steelseries sine sider. Link: http://www.steelseries.com/int/shop Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk dette headsettet til jul, og det virker som at det er knallbra, er digg å ha på selv om jeg bruker briller (Et irritasjonsmomemt for meg ved mange headset) Miccen er integrert i headsettet, den er til å dra ut! Lenke til kommentar
ktunby Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk også dette hodesettet til jul. Prøvde det ut spilte TF2 i ca. en halvtime og da måtte jeg ta pause for hodeteleonene bare henger på ørene så de er svært ubehaglige når du har brukt dem litt. anbefaler absolutt ikke å kjøpe disse, kjøp heller med bøyle over hode. Var veldig positiv når jeg så pakka så kule ut men var litt for brutal naår jeg tok opp esken så får ikke bytta de Lenke til kommentar
Krabzta Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kjøpte Siberia steelseries headsette nå på lørdag. Det er bare det perfekte gaming headsette ever! Dette slår Creative fatality LETT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå