Gå til innhold

Fra LOTRO til Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lotro er jo klint nytt spill da... kan jo ikke forvente at alt skal være ferdig etter at spillet kom ut for noen måneder sida! resten av de historiske stedene skal jo bli lansert etterhvert... Du kan jo fullføre absolutt alle noob questene og fullføre crafting quests in the meanwhile, eller faktisk hjelp low levels :D

Lenke til kommentar

Gleder meg enormt til AOC kommer ut..

 

Koser meg i Lotro enn så lenge men kommer nok ikke til å slutte å spille.

Kan ikke svare for hvor kjedelig det er på level 50 siden jeg knapt har blitt level 20. Personlig mener jeg att spillet har potensiale siden det er kun Eriador som er åpnet på kartet. Anbefaler å lese samtaleloggene som utviklergutta har med vanlige spillere Lord Of the Rings Chat Log som er informativ og morsom lesning (er på engelsk da, men spiller du lotro så kan du vel det?)

 

Gleder meg litt til vi får "Playerhouses" i Middle Earth en gang i fremtiden. Savner dette fra Everquest 2 spillet. Ifølge ett intervju med utviklerne får vi instanser/soner med spillerhus i alle mulige størrelser. Så vi slipper å se masse ekstra hus overalt.

 

En annen glimrende ting med Lotro er att du har mulighet til å kjøpe Lifetime Subscription. :dribble: Dette er utrolig hendig når man spiller andre spill, går lei, drar på ferie, er blakk en måned eller ti, osv osv.

Kan legge spillet på hylla i ubestemt tid for å logge inn når jeg måtte føle for det.

 

Litt info om Lifetime Subscription:

Lifetime Subscription eller Founders Pack som det heter går ut på att du betaler EN sum og så har du Lotro tilgang resten av livet (eller så lenge spillet er i live da)

Det er 3 måter å skaffe seg denne på.

 

1. Du har mye penger, kjøper den flotte unike "Collectors Edition" pakken til Lotro og får med en kode som gir deg Lifetime Access.

 

Fordeler: Masse innhold. Ultimate Lotro esken.

Ulemper: DYR! Det finnes kun 5000 eksemplarer totalt og pakken har en pris på 299£ (engelske pund). Skal du bestille den inn til norge så skal posten ha rundt 75kr i forenklet tollbehandling samt 25% moms. Totalt så måtte du punge ut ca 4400.- NOK :ohmy:

 

2. Du logger deg inn kontosiden din. velger "Single Payment" og får tilbud om å kjøpe Lifetime Subscription til 299 $ (Dollar) 1712.- NOK

Fordeler: Du slipper flere trekk fra Lotro :)

Ulemper: Fortsatt litt dyrt kanskje?

 

3. Du bestiller deg en Lotro Founder Pack som koster 4.99£ (58.- NOK) pluss 28.- i frakt sånn ca.. Logger deg inn på Lotro sine sider å taster inn Founder Pass som ligger med i pakken. Og vips.. så får du tilbud om Lifetime til 199$ som med dagens lave dollarkurs betyr 1139.- NOK :thumbup:

Fordeler: Ingen flere trekk fra Lotro. Hvis du har tenkt å spille lotro i ca 12 mnd så er det absolutt verdt det. Legger du bort spillet en stund så er det bare å logge inn igjen når du føler for det :)

Ulemper: Meget mulig du trenger VISA når du handler på nett..

 

Founder Packen selges av flere butikker, men siden linker til butikker ikke er lov her så får de som vil ha linken til butikken sende meg en pm eller maile meg.

Mulig du kan søke det opp også.

Har lagt ved ett bilde av innholdet i Founderpacken.

post-17175-1184615513_thumb.jpg

Endret av Eproxima
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...