PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fant en tråd til denne siden, da jeg leste tråder på mellomformatforumet til foto.no. http://www.asc.upenn.edu/usr/cassidy/leica-h/ Utrolig syk hoax. Tror neppe noen falt for den, men det er jo et tankekors hvis noen faktisk tror på dette. Selv har jeg en Canomatic i samlingen, som jeg fikk i gave for morro skyld. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Sånn Holga vil jeg og ha! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det er bare en ting å si: Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Sånn Holga vil jeg og ha! 9070344[/snapback] Takk, det samme . Sjekk prisen, den er lavere enn prisen for en vanlig Holga. Slettes ikke verst når man tenker på at det har det røde punktet, he he. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Er det handelsvare. den var kjempe tøff. Må være gøy å ta fram en sånn hvis noen lurer på hvilket kamera jeg bruker. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hadde det ikke vært for følgende utsagn: To make each camera unique, the lenses are attached and configured by monkeys, så kunne jeg trodd det som ble skrevet Lenke til kommentar
ET! Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Focus one person, three people, some people, mountianMetering Metering made obsolete by single shutter speed / single aperture exposure! Two metering modes are "Pretty bright out, huh Bob?" and "Do you think I should put the flash on?" Major Features "auto burn" * trenger en å si mer? Endret 14. juli 2007 av ET-media Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hehe, fyrstikkeskenålehullskameraet mitt har i det minste trinnløst justerbar lukkertid. OG uendelig dybdeskarphet.. Jeg må bare huske å tette bedre for lys, noen sekunder kortere lukkertid og ikke minst slutte å ødelegge filmer som allerede er eksponert.. Endret 14. juli 2007 av Kjetil-H Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Hadde det ikke vært for følgende utsagn:To make each camera unique, the lenses are attached and configured by monkeys, så kunne jeg trodd det som ble skrevet 9070644[/snapback] Det er pinadø det morsomste jeg har lest om et kamera noen sinne. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 "To keep spools from popping out it helps to wedge a piece of cardboard under the take-up spool" tihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå