chris Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Du kan kjøpe bøker om det meste innen data. Linux også Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Det jeg mente, hvor kan jeg finne sånne bøker. Hvar det et bedre spørsmål???? Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 "]Det jeg mente, hvor kan jeg finne sånne bøker. Hvar det et bedre spørsmål???? Prøv Datajungelen eller Norli. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 [Marl], du har hørt ordet Bokhandel før? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Er enig med "croyfer".. DEt er lov å stille litt dumme spørsmål iblant! Hvis vedkommende lurer på noe må han/hun Få lov til å spørre om det også! :x Å få seriøse svar istede for slik "off topic" Drit! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Er enig med "croyfer"..DEt er lov å stille litt dumme spørsmål iblant! Hvis vedkommende lurer på noe må han/hun Få lov til å spørre om det også! :x Å få seriøse svar istede for slik "off topic" Drit! Den som aldri begår en dumhet, er ikke så klok som han selv tror... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hva slags bøker er du på jakt etter? Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 "]Finnes det bøker om hardware og software??????????? Får jeg foreslå www.amazon.co.uk ? -Vegar Lenke til kommentar
chris Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 i helt vanlige bokhandler som eks Norli.. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jeg var innom Norli idag, og fant ikke noen slags hardware bøker. Jeg tror ikke at de selger der gitt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Marl - leser du ikke postingene? Se på mitt innlegg på side 1 - der har du jaggu så mye bøker så du nesten kan grave deg ned..... Klikk på linken. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 "]Finnes det bøker om hardware og software???????????_________________ Guns don`t kill people. I do MarL's 11 spørrsmålstegn, og det at han skriver at han dreper folk i siggen sin synes jeg rettferdiggjør C. Alshus' svar Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jeg var innom Norli idag, og fant ikke noen slags hardware bøker. Jeg tror ikke at de selger der gitt. Joda, det gjør dem, iallfall online. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 kan tenkes det ja, men de hadde det hvertfall ikke hos min lokale butikk. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 kan tenkes det ja, men de hadde det hvertfall ikke hos min lokale butikk. Mulig fordi utvalget er for stort til å velge fra enkelte bøker. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei Divxdude! Vet ikke hvilken Norli butikk du var innom. Hvis det var en liten jallabutikk i Gubrandsdalen (eller annet utkantsted), var det ikke så rart at de ikke solgte databøker. Men Norli-butikken i Universitetsgata i Olso har en stooor avdeling med bare databøker. Alle mulige emner. Kjørte et søk på norli sine nettsider på ordet data og fikk over 150 treff. Med C++ fikk jeg 28 treff. Med java fikk jeg over 150 treff. Med hardware fikk jeg også over 150 treff. Dette kan jo godt bety at de har 500 bøker som tar for seg hardware. Med 3D studio max som søkeord fikk jeg 32 treff. Så da er det vet bare å ta seg en tur nedom da. Du får ha hyggelig lesing. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 thanx dude! Jeg bestiller over internett! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå