-MarL- Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Finnes det bøker om hardware og software??????????? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 for dummies bøkene finnes det vel en del av. Ellers har de nok noen på en litt større bokhandel. Det skader vel ikke å stikke ned en tur å se. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Mulig det. Hadde du bodd i Oslo, kunne du ha stukket innom Datajungelen. Regner med de har de fleste bøker der (har ikke vært der selv). Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Hvor ligger Datajungelen????? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Her kan du nok finne det du ønsker vil jeg tro: www.dataclub.no Klikk deretter på linken "butikk" og deretter på linken "nettbutikk". Lenke til kommentar
consilium Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Den ligger ved XXL i sentrum (NAF-huset), på den motsatte siden av veien. (ble ikke for vanskelig vel?) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 I begynnelsen av Storgata. Hva slags spørsmål er dette? Det finnes sikkert tusenvis av databøker. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Ja, det var et dumt spørsmål Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 det finnes ikke dumme spørsmål - bare dumme svar. personer som henger ut folk i forumet han bare logge av, stikke ned i byen med fjortisskompissene sine, og forbli der!!! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei Croyfer! Ta det litt pent i svingene nå. Var egentlig ikke meningen å være frekk, men alle med internettilgang i dag vet (eller burde vite) at det finnes databøker. Sier du at jeg skal stikke ned i byen? Hva hvis jeg bor på landet da? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Er du virkelig så uviten at du ikke vet at det finnes databøker? Hvor du finner dem? Hvor tror du? Har du hørt om noe som kalles et bibliotek f.eks.? Dette må sies å være et av nyårets desidert dummeste spørsmål Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hehe. Du får sagt det du, Lasse! Noen n00bier er også litt hissige. Kan det være kulden? :-? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hehe, ja, det har vært veldig kaldt i det siste. Men hørte at det skulle bli mildere til helgen Vi får håpe det vil gjøre en forandring! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ikke heng ut folk som skriver spørsmål i forumet! les retningslinjene og respekter det! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Retningslinjene har jeg lest mange ganger, men det ovennevnte spørsmålet var rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sitat 1: Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Sitat 2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Jeg syns at du/dere brøt begge disse to puktene... Intet spørsmål er for dumt. Du har sikkert kommet med et spørsmål på forumet som andre har syntes er dumt selv! Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sier du at jeg skal stikke ned i byen? Hva hvis jeg bor på landet da? Ta en tur ned i fjøset Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Sitat 1: Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone.Sitat 2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Jeg syns at du/dere brøt begge disse to puktene... Intet spørsmål er for dumt. Du har sikkert kommet med et spørsmål på forumet som andre har syntes er dumt selv! Hva mener du med at vi ikke har holdt oss sakelig? Det spm. var rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Halla Lasse! Nyebegynnern har tydeligvis ikke vært i Søppel-forumet enda.. Hei Croyfer! Det er ikke vits i å være sååå prippen. [Marl] sa jo selv at det var et dumt spørsmål. ___________ Edit.. Slik Lasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå