Dobbel 0 Bobby Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg skal kjøpe ny bærbar. har snust litt både på zepto 6625 og cl90+ men ingen har dvi eller hdmi....hvilke andre gode alternativ har jeg? jeg bruker pcen til film og spill....kunn film og spill! ønsker dx10 støtte... mvh superjørn Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvis du venter til høsten, så skal 6625 Znote komme med DVI, og HDMI. Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Denne Har HDMI og DX10 har forresten også Intel Turbo memory, men nettsiden har ikke skrevet dette Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Sitter og skriver på Aceren selv. Etter og ha hatt den i en uke må jeg si meg veldig fornøyd;) Kan annbefales. Gode høytalere er det også på den til å være en bærbar. Har testet ut HDMI utgangen på en 37 tommer TV og må si at bildet var krystall klart;) Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 ja den aceren så egentli ikke så verst ut. Men i og med at jeg ikke skal kjøpe ny maskin verken i dag, eller dagen etter, skal jeg alltids klare å holde ut til høsten når zeptoen kommer med dvi:) Takker for alle svar Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Sitter og skriver på Aceren selv. Etter og ha hatt den i en uke må jeg si meg veldig fornøyd;) Kan annbefales. Gode høytalere er det også på den til å være en bærbar. Har testet ut HDMI utgangen på en 37 tommer TV og må si at bildet var krystall klart;) 9071083[/snapback] Støyer den mye, og er den varm å ha på fanget? Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 DenneHar HDMI og DX10 har forresten også Intel Turbo memory, men nettsiden har ikke skrevet dette 9070760[/snapback] Har du mer info om maskinen? Hvordan er den sammenliknet mot IFL90+? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 DenneHar HDMI og DX10 har forresten også Intel Turbo memory, men nettsiden har ikke skrevet dette 9070760[/snapback] Har du mer info om maskinen? Hvordan er den sammenliknet mot IFL90+? 9071665[/snapback] det lurer jeg også på! ifl90+ hadde vært perfekt om den hadde hatt dvi! Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fant mer info om Acer'n samt. at jeg fikk hjelp av Snorre (utrolig hjelpsom!). Jeg bestilte min IFL90+ for ca. 5 min siden, og er fornøyd med valget IFl90+ har bedre skjermkort, bedre batteritid (med 9-cellers batteri), veier mindre, og du kan velge mer RAM og en større HDD. Samt. at du har et webcam med 1,3 mer megapixler enn Acer'n. Anbefaler deg IFL90+ fremfor Acer'n dersom du har penger til den Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 ja, men den har fortsatt ike dvi:( Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fant mer info om Acer'n samt. at jeg fikk hjelp av Snorre (utrolig hjelpsom!). Jeg bestilte min IFL90+ for ca. 5 min siden, og er fornøyd med valget IFl90+ har bedre skjermkort, bedre batteritid (med 9-cellers batteri), veier mindre, og du kan velge mer RAM og en større HDD. Samt. at du har et webcam med 1,3 mer megapixler enn Acer'n. Anbefaler deg IFL90+ fremfor Acer'n dersom du har penger til den 9074458[/snapback] -Skjermkortet, greit at det har 256MB mer minne. Men har kjørt 3DMark 05 og 06, ligger noen få poeng bak. Da har jeg ikke slått av Aero eller noe slikt. Alt surrer i bakgrunnen som aero, antivirus, acer sine programmer og wlan er tilkoblet. -Batteri, greit du kan velge 9-cellers batteri (øker vekten på maskinen, men batteriet holder lengre for de som trenger det) -Veier mindre, nei. 2,8KG for IFL90+ er med 6-cellers batteri, ikke 9-cellers. -Webcam, dette er noe jeg og sikkert andre ikke tenker for mye på. Hva skal du bruke den til forruten videokonferanse på MSN ogl? Da blir det hardt å sende 1,3MP og få et flytende bilde. Trådstarter spørr etter en maskin med hdmi og/eller dvi. Dette har ikke Compalen, noe jeg også var ute etter når jeg skulle avgjøre hvilken maskin jeg skulle kjøpe. Dessuten så ville jeg ikke gått for Compalen, ser ut som samme greiene som det var med Whitebox, problemer (slakt meg gjerne). Jeg pakket opp Acer'n, startet den og gikk igjennom den vanlige prosedyren som er første gang man starter den (eller når man "reinstallerer"). Alt funket, driverne osv, funket. Jeg er skuffet over hvordan Compalen er, når jeg kjøper et maskin skal naboen min kunne gå igjennom det som skal for å ta maskinen i bruk, ikke sitte og banne over drive som ikke har fulgt med osv. + Dette med tastaturet at på noen gir dette etter, et produkt som er hastet sammen er ikke det man betaler for. Dette ble off-topic, men synes alle anbefaler Compal, og tråden blir bare større og større med hva som ikke funker på disse. Da ville jeg heller prøvd Dell eller Zepto. Jeg sitter selv på en 5920G, storfornøyd. Ingen problemer, alt er som det skal på maskinen. Ligger noen hakk bak en Compal IFL90+ og Zepto sin 6625 i benchmark tester (siden nesten alle måler mot dette). Mer minne kan man få kjøpt på en nettbutikk om ikke 2GB holder, samme med harddisk. Trenger du ekstern lagring så kjøp et 2,5" kabinett til den som er intern og flesk på med en 160GB 7200RPM i maskinen (vurderer dette selv). Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 -Skjermkortet, greit at det har 256MB mer minne. Men har kjørt 3DMark 05 og 06, ligger noen få poeng bak. Da har jeg ikke slått av Aero eller noe slikt. Alt surrer i bakgrunnen som aero, antivirus, acer sine programmer og wlan er tilkoblet. Compalen har et bedre skjermkort, og det ser selv du. -Veier mindre, nei. 2,8KG for IFL90+ er med 6-cellers batteri, ikke 9-cellers. Det er helt opp til trådstarter hvilket batteri han velger, men Compalen kan gjøres lettere enn Acer'n. Acer'n har også blitt trukket ned pga. sin vekt i flere tester. -Webcam, dette er noe jeg og sikkert andre ikke tenker for mye på. Hva skal du bruke den til forruten videokonferanse på MSN ogl? Da blir det hardt å sende 1,3MP og få et flytende bilde. Jeg nevner alt som er bedre på Compalen enn Acer'n, og hvordan i all verden vet du at trådstarter ikke tenker på webcamen? Ser ikke at det er nevnt noe sted... Trådstarter spørr etter en maskin med hdmi og/eller dvi. Jeg svarer på trådstarters spørsmål om hvordan Acer'n er sammenliknet med IFL90+... altså spør han også om IFL90+. (Acer'n) Ligger noen hakk bak en Compal IFL90+ og Zepto sin 6625 i benchmark tester (siden nesten alle måler mot dette). 9074929[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå