Swafty Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hei, jeg er på venteliste nr2! på IKT Tror du jeg kommer inn??! JEG ER REDD!! Endret 13. juli 2007 av Overdox Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Har ikke noe spesiell erfaring med venteliste (kom inn på førstevalg), men hvis du er nr. 2 er det vel enda en sjanse for at du kommer inn. Det er jo både andre og tredje inntak så noen takker kanskje nei (de har det kanskje som andrevalg) og noen glemmer kanskje å svare (). Da kommer jo du inn. Endret 14. juli 2007 av Groening Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 det spørs, er det en populær skole kan sjangsen svinne, men mest sansynelig kommer du inn, noen faller ofte over på høyere ønsker, selv er jeg på venliste nummer 32 og er ganske sikker på og komme inn Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Takk for svar. Men gikk inn på vigo.no og sjekka. Å der stod det noe Svar på tilbud: Frist 23.7.2007 eller noe.. men åssen svarer jeg på ventelista da? Det står jeg er på ventelista men må jeg svare noe? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 En venn av meg er på venteliste, og han sa at han hadde valgt noe sånn at hvis han ikke kom med på "ventelisteskolen" kom automatisk inn på neste skole. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 En venn av meg er på venteliste, og han sa at han hadde valgt noe sånn at hvis han ikke kom med på "ventelisteskolen" kom automatisk inn på neste skole. 9070166[/snapback] Nå fikk jeg fikset det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå