Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du klart seg uten sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg klart meg uten sex, livet ut? Uten problemer.

Hadde det påvirket meg noe særlig? Er litt som med alt annet, abstinenser den første tiden, og småglimt hvor jeg hadde siklet etter sex, men jeg har langt større problemer å tenke på :)

Men jeg forstår ikke helt problemstillingen, foruten å skape en diskusjon. Når skulle jeg egentlig få bruk for denne egenskapen? Når begge vil, hvorfor skulle jeg si nei? :)

Dette forutinntatt at det ikke er snakk om ONS - jeg har ikke ubeskyttet sex med noen jeg har mistillit til.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hatt sex med en jente og jeg er ulykkelig.

Hadde jeg aldri runka, hadde jeg nok tatt selvmord. Kanskje en minimal overdrivelse, men livet hadde ikke vært mye verdt å leve...

9072733[/snapback]

Så hvis du da får valgene:

Få en kjæreste du er glad i, men et liv uten sex og onanering.

Singel og muligheten til å runke så mye du vil.

Hva hadde du valgt?

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hatt sex med en jente og jeg er ulykkelig.

Hadde jeg aldri runka, hadde jeg nok tatt selvmord. Kanskje en minimal overdrivelse, men livet hadde ikke vært mye verdt å leve...

9072733[/snapback]

Så hvis du da får valgene:

Få en kjæreste du er glad i, men et liv uten sex og onanering.

Singel og muligheten til å runke så mye du vil.

Hva hadde du valgt?

Det første, fordi det andre valget er jo det jeg holder på med nå.

Jeg forstod valget fullt ut, men kjærester leder ofte til sex...

Lenke til kommentar
Det rare er at når man er singel så kan man klare seg leeenge (i hvertfall jeg), men i det øyeblikket man får seg kjæreste er det å gå 24 timer en prøvelse :p

9071809[/snapback]

word.

Men når du ikke har gjort det på en stund, så begynner du å bli passe desperat :p

Lenke til kommentar
Mitt spørsmål er som følger: Kunne du ha klart seg uten sex resten av livet, eller over et stort tidsrom uten at det hadde plagd deg noe særlig?

9070004[/snapback]

Aldri. Sliter allerede etter 2 uker (eller 1? Husker ikke jeg, for lenge siden iallefall).

Lenke til kommentar
Mitt spørsmål er som følger: Kunne du ha klart seg uten sex resten av livet, eller over et stort tidsrom uten at det hadde plagd deg noe særlig?

9070004[/snapback]

Har klart meg så langt :!:

Men resten av livet hadde blitt litt tragisk.

Det lengste jeg har gått uten å ronke må vel være 2 uker og det var forige sommerferie i utlandet, var mer enn nok å drive med der :) Er vel når man har mye å gjøre man rett og slett glemmer å tilfredstille seg selv, men når man kjeder seg kan man gjøre det mange ganger dagelig.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Hvis dama mi plutselig over en lengre periode ikke ville hatt sex, hadde jeg begynt å tvilt på forholdet egentlig..

For meg er sex som en annen sier her, på lik linje med søvn,mat:)

Men klart meg en uke nå,pga at dama er på ferie. Stakkars henne til helga:P

Har ikke tatt lovestick siden sist vi hadde sex:P

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...