Alastor Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nei, fordi det er for godt. Hadde ikke klart det . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det rare er at når man er singel så kan man klare seg leeenge (i hvertfall jeg), men i det øyeblikket man får seg kjæreste er det å gå 24 timer en prøvelse Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Tror ikke jeg hadde lidd bare. Hadde vært kjipt en sjelden gang. Men tror jeg kunne fungert akkuratt som før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hadde jeg vært singel, så tror jeg egentlig jeg hadde klart å gå veldig lenge (kanskje til og med livet ut) uten sex, men når man har kjæreste, så er det vanskelig å la være, egentlig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ikke i lengden, men over en periode så går det greit. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Selvsagt overlevd (tror jeg) Men uten at det plaget meg noe særlig? Nå nei du! Ville sannsynligvis gråt meg til søvn hver eneste natt. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har aldri hatt sex med en jente og jeg er ulykkelig. Hadde jeg aldri runka, hadde jeg nok tatt selvmord. Kanskje en minimal overdrivelse, men livet hadde ikke vært mye verdt å leve... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Selvsagt overlevd (tror jeg) Men uten at det plaget meg noe særlig? Nå nei du! Ville sannsynligvis gråt meg til søvn hver eneste natt. 9072722[/snapback] Jeg skal begynne å åpne gardinene hos meg heller Lenke til kommentar
warneck Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hadde jeg klart meg uten sex, livet ut? Uten problemer. Hadde det påvirket meg noe særlig? Er litt som med alt annet, abstinenser den første tiden, og småglimt hvor jeg hadde siklet etter sex, men jeg har langt større problemer å tenke på Men jeg forstår ikke helt problemstillingen, foruten å skape en diskusjon. Når skulle jeg egentlig få bruk for denne egenskapen? Når begge vil, hvorfor skulle jeg si nei? Dette forutinntatt at det ikke er snakk om ONS - jeg har ikke ubeskyttet sex med noen jeg har mistillit til. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har aldri hatt sex med en jente og jeg er ulykkelig. Hadde jeg aldri runka, hadde jeg nok tatt selvmord. Kanskje en minimal overdrivelse, men livet hadde ikke vært mye verdt å leve... 9072733[/snapback] Så hvis du da får valgene: Få en kjæreste du er glad i, men et liv uten sex og onanering. Singel og muligheten til å runke så mye du vil. Hva hadde du valgt? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 tja, vi har jo fått utdelt hender av skaperen, så tror ikke jeg hadde gått ivei. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har aldri hatt sex med en jente og jeg er ulykkelig. Hadde jeg aldri runka, hadde jeg nok tatt selvmord. Kanskje en minimal overdrivelse, men livet hadde ikke vært mye verdt å leve... 9072733[/snapback] Så hvis du da får valgene: Få en kjæreste du er glad i, men et liv uten sex og onanering. Singel og muligheten til å runke så mye du vil. Hva hadde du valgt? Det første, fordi det andre valget er jo det jeg holder på med nå. Jeg forstod valget fullt ut, men kjærester leder ofte til sex... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det rare er at når man er singel så kan man klare seg leeenge (i hvertfall jeg), men i det øyeblikket man får seg kjæreste er det å gå 24 timer en prøvelse 9071809[/snapback] word. Men når du ikke har gjort det på en stund, så begynner du å bli passe desperat Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kunne du ha klart seg uten sex resten av livet, eller over et stort tidsrom uten at det hadde plagd deg noe særlig? 9070004[/snapback] Jeg hadde ikke klart en måned. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har ikke hatt sex enda så det kan jeg ikke svare på Uten å runke derimot... nei. Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fysj det der var jo ikke noe kult spm, selvfølgelig når du er sammen med noen så har du sex med dem.. Tror ikke jeg ville hatt noen av delene jeg.. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Mitt spørsmål er som følger: Kunne du ha klart seg uten sex resten av livet, eller over et stort tidsrom uten at det hadde plagd deg noe særlig? 9070004[/snapback] Aldri. Sliter allerede etter 2 uker (eller 1? Husker ikke jeg, for lenge siden iallefall). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvorfor ikke? 9070251[/snapback] Fordi det er ufattelig deilig. Hadde jeg aldri hatt sex ville ikke problemet eksistert, men har jeg fått en smak så vil jeg ha mer. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Mitt spørsmål er som følger: Kunne du ha klart seg uten sex resten av livet, eller over et stort tidsrom uten at det hadde plagd deg noe særlig? 9070004[/snapback] Har klart meg så langt :!: Men resten av livet hadde blitt litt tragisk. Det lengste jeg har gått uten å ronke må vel være 2 uker og det var forige sommerferie i utlandet, var mer enn nok å drive med der Er vel når man har mye å gjøre man rett og slett glemmer å tilfredstille seg selv, men når man kjeder seg kan man gjøre det mange ganger dagelig. Endret 15. juli 2007 av DNA Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvis dama mi plutselig over en lengre periode ikke ville hatt sex, hadde jeg begynt å tvilt på forholdet egentlig.. For meg er sex som en annen sier her, på lik linje med søvn,mat:) Men klart meg en uke nå,pga at dama er på ferie. Stakkars henne til helga:P Har ikke tatt lovestick siden sist vi hadde sex:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg